[ad_1]

به گزارش پایگاه خبری گالف تایمز، به‌رغم محاصره اقتصادی قطر از سوی چند کشور عرب حاشیه خلیج فارس، همچنان مقادیر قابل توجهی میوه و سبزیجات تازه باکیفیت که عمدتاً از ایران و ترکیه وارد شده اند در بازار مرکزی شهر دوحه دیده می‌شود. قیمت‌ها هم منطقی هستند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، روزنامه قطری الریاح گزارش داده که این میوه‌ها و سبزیجات تازه از بیش از ۲۳ کشور آفریقایی، آمریکایی، آسیایی و اروپایی وارد شده است، برای مثال، گیلاس‌هایی که در پیشخوان مغازه‌ها دیده می‌شود، از کشورهای ایران، ترکیه، سوریه، لبنان و مراکش می‌آید و قیمت هر بسته حدوداً ۹۰۰گرمی آنها حدود ۱۵ ریال قطر است.

همچنین گوجه‌فرنگی وارداتی از ایران و ترکیه که با کیفیت بالاتری نسبت به گوجه‌فرنگی اردن عرضه می‌شود خودنمایی می‌کند. قیمت گوجه ایران کیلویی ۴ تا ۵ ریال قطر است.

هندوانه ایرانی با کیفیت خوب نیز در بازار مرکزی دوحه به چشم می‌خورد و قیمت هر عدد هندوانه ایرانی حدود ۱۰ ریال قطر است. همچنین هر بسته بیش از ۱۰کیلویی خیار وارداتی از ایران در بازار مرکزی دوحه به‌قیمت ۴۵ ریال قطر عرضه می‌شود.

سیب‌زمینی وارداتی از کشورهای مختلف نیز در بازار دوحه دیده می‌شود که بسته به کیفیت و کشور مبدأ، قیمت هر ۱۰کیلویی آن بین ۳۰ تا ۴۰ ریال است.

هر ریال قطر در بازار ارز ایران معادل یک‌هزار تومان ارزش دارد.

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هاآموزش وب مانی کلاسیکاتاق بازرگانی ثبت ناماتاق بازرگانی علمی کاربردیپاورپوینت سایت آمازونپست سریع تی پی جیتجهیزات شبکه 3comتجهیزات شبکه در شیرازتجهیزات شبکه سرتترخیص کار شیرازحمل بار با لنجحمل بار هواپیمایی ماهانحمل و نقل خلیج فارسحمل و نقل دریایی خرمشهرخريد از سايت علي باباخريد اينترنت 3g همراه اولخرید ابزار حکاکیخرید از فروشگاه علی باباخرید اینترنتی ساعت دلارخرید اینترنتی فیلمخرید تجهیزات سیسکوخرید تجهیزات کشاورزیخرید خط تولید رب گوجهخرید خط تولید میخخرید و فروش دلار آنلاینرهگیری مرسوله پستی کارت سوختشرکت حمل و نقل بین المللی میلادصادرات 3483صادرات فولادصادرات هوایی کالاصادرات و واردات استرالیاصرافی دو قرونصرافی زاده 1383صرافی طاهری در تهرانصرافی کرجصرافی گلسارصرافی منطقه 5صرافی یه قرونفریت بار قیمتقیمت ترخیص خودرو از گمرککارت بازرگانی بندر عباسگمرک تعرفههمه چیز درباره ی بیت کوینواردات تجهیزات نظامیواردات حیوانات خانگیواردات خودرو رهنوردواردات خودرو ویژه جانبازانواردات دوچرخه از دبیواردات عروسک از چینواردات ماشین الات خط تولیدواردات مربا به ایران

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها