[ad_1]

طلا در معاملات روز دوشنبه بازار جهانی تحت تاثیر صعود بازارهای سهام آسیا، با کاهش قیمت روبرو شد با این همه انتظار می‌رود نگرانیهای سیاسی که پیرامون دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا وجود دارند، همچنان از طلا به عنوان دارایی امن حمایت کند.

به گزارش ایسنا، هر اونس طلا برای تحویل فوری در معاملات روز جاری بازار سنگاپور ۰.۲ درصد کاهش یافت و به ۱۲۵۲.۴۶ دلار رسید. بهای معاملات این بازار روز جمعه حدود ۰.۷ درصد افزایش داشت.

در بازار نیویورک، هر اونس طلا برای تحویل در ژوئن با ۰.۱ درصد افزایش، در ۱۲۵۲.۶۰ دلار ایستاد.

به گفته جفری هالی، تحلیلگر ارشد شرکت OANDA، برخی از ریسک‌هایی که در تعطیلات پایان هفته مشاهده شد، در اوایل معاملات آسیایی نادیده گرفته شدند با این همه مشکلات ژئوپلیتیکی به تدریج در حال افزایش هستند و این موضوع از طلا پشتیبانی خواهد کرد.

بر اساس گزارش رویترز، بازارهای سهام آسیا روز دوشنبه رشد ملایم شاخص‌های سهام آمریکا را دنبال کرده و بزرگترین افزایش یک روزه در یک ماه گذشته را رقم زدند. شاخص ام‌اس‌سی‌آی بازارهای سهام آسیا اقیانوسیه بجز ژاپن، ۰.۹ درصد صعود کرد.

 دلار در برابر سبدی از ارزهای بزرگ نزدیک به پایین‌ترین سطح شش ماه اخیر ایستاد زیرا سرمایه گذاران همچنان سرگرم ارزیابی بحران سیاسی در آمریکا هستند.

به گفته بارناباس گان، تحلیلگر بانک OCBC، با در نظر گرفتن نگرانی‌های ژئوپلیتیکی همزمان با احتمال افزایش نرخ‌های بهره آمریکا در ماه جاری، دورنمای طلا در مقطع کنونی نسبتا مبهم مانده است اما در مجموع این بانک به دلیل انتظار برای دو دور افزایش نرخ‌های بهره آمریکا در سال ۲۰۱۷، نسبت به دورنمای قیمت طلا بدبین است.

بیشتر بخوانید :  جزئیات دستورالعمل بازسازی 5000 بنگاه/سهمیه 31 استان از بودجه 10هزار میلیاردی + سند

طلا به افزایش نرخ‌های بهره آمریکا حساس است زیرا نرخ‌های بهره بالاتر از دلار پشتیبانی می‌کند و در مقابل به جذابیت سرمایه گذاری در طلا که سوددهی ندارد، لطمه می زند.

طبق آمار کمیسیون معاملات آتی کالای آمریکا نشان داد سفته بازان شمار قراردادهای خرید طلا در بازار کامکس نیویورک را در هفته منتهی به ۱۶ مه برای سومین هفته متوالی کاهش دادند.

 در بازار سایر فلزات ارزشمند، هر اونس نقره برای تحویل فوری به ۱۷.۱۳ دلار صعود کرد که بالاترین قیمت از اول ماه مه بود. هر اونس پلاتین برای تحویل فوری ۰.۵ درصد کاهش یافت و ۹۳۳.۹۰ دلار معامله شد. هر اونس پالادیوم با ۰.۱ درصد کاهش، در ۷۵۸.۹۷ دلار ایستاد.

انتهای پیام

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هاارسال پول به پاکستانترخیص خودرو در مشهدترخیص کار گمرک امام خمینیترخیص کالا از بندر امامترخیص کالا دبیترخیص کالا و امور گمرکیترخیص کالا و پیله وری رشیدیحمل بار تبریزحمل بین المللیحمل و نقل ترافیک شهرداری تهرانحمل و نقل جاده ایحمل و نقل زمینی به اروپاخرید ابزار بوشخرید ابزار لحیم کاریخرید ابزار منبت کاریخرید انگشتر آلمان نازیخرید اینترنتی از سایت Ebayخرید اینترنتی یویوخرید بازی از سایت امازونخرید تجهیزات بولینگخرید دلار پرفکتخرید فیلم از سایت آمازونخرید مستقیم از چینخرید هواپیما ایران از امریکاخودپرداز بیت کوینروش استفاده از بیت کوینسایت ای بی اسشركت حمل و نقل بين المللي زنجيرهشرکت حمل و نقل بین المللی گاز مایعصادرات ایران به آلمانصادرات پسته به چینصرافی م فردوسیفروش تجهیزات گاوداریفروش خط تولید رابیتسفروش خط تولید فیلتر روغنفریت بار ترکیشقوانین گمرکی آلمانقیمت حمل بار از چینكارگو مالزيکارت بازرگانی بندر عباسکارت بازرگانی جلفاکارت بازرگانی کرجکد رهگیری مرسوله پیشتازگمرک ترخیص کالاگمرک تهرانگمرک قزوینگمرک یاسوجلوگوی سایت آمازوننحوه خرید خودرو از خارجواردات ابزار از چین

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها