[ad_1]

در بازار امروز – پنجشنبه – دلار آمریکا به ۴۱۲۶ تومان رسیده است و سکه تمام یک میلیون و ۴۲۰ هزار تومان عرضه می‌شود که تا حدودی نسبت به روز قبل کاهش قیمت داشته است.

به گزارش ایسنا، در بازار ارز یورو ۴۹۱۹ تومان، پوند انگلستان ۵۵۴۹ تومان، درهم امارات ۱۱۳۳ تومان و لیر ترکیه ۱۰۷۶ تومان قیمت دارد. این در حالی است که دلار آمریکا ۲۳ تومان نسبت به روز گذشته گران شده و به ۴۱۲۶ تومان رسیده است. همچنین دلار مبادله ای امروز ۳۵۲۳ تومان از سوی بانک مرکزی قیمت گذاری شده است.

از سوی دیگر در بازار سکه قیمت ها تا حدودی نزولی شده است. نیم سکه ۷۱۱ هزار تومان، ربع سکه ۳۹۷ هزار تومان و سکه گرمی ۲۶۳ هزار تومان فروخته می شود.  

اما بازار طلای داخلی با ثبات نسبی قیمت ها همراه شده است. هر گرم طلای ۱۸ عیار ۱۲۶ هزار و ۶۹۹ تومان و مثقال طلا ۵۴۸ هزار و ۸۰۰ تومان قیمت دارد. همچنین اونس طلا برای معاملات در بازار جهانی ۱۲۸۹ دلار و ۸۸ سنت داد و ستد می شود.

انتهای پیام

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااتاق بازرگانی تاتاق بازرگانی خراسان رضویاخبار گمرکیارسال پول به آلمانارسال پول به کانادابانک صادرات ا یرانبیت کوین صرافیترخیص کالا و امور گمرکیحمل بار زمینی به اروپاحمل کالا از چین به تهرانحمل و نقل تهرانحمل و نقل چینحواله دلار نیوزلندخريد از سايتهاي خارجيخرید ابزار روانشناسیخرید اینترنتی 250 فیلم برتر تاریخ سینماخرید اینترنتی مبلمان یافت آبادخرید تجهیزات برقیخرید تجهیزات جوجه کشیخرید تجهیزات نظامیخرید لباس زنانه از چینرهگیری مرسوله پستی از طریق کد ملیسایت پست اکسپرسسایت شبیه ebayسهم اتاق بازرگانی از مالیاتشرکت حمل و نقل بین المللی میلادصادرات حناصادرات فیروزه به چینصادرات قارچ دنبلانصرافی جمصرافی خ ولیعصرصرافی کاجظرفیت حمل بار پراید وانتفروش تجهیزات لگراندفریت بار از اصفهانقوانین تجاری گمرکی و بیمهقوانین گمرکی ترکمنستانکارت بازرگانی حقوقیکارگو فداییکد اقتصادی گمرک امام خمینیکسب بیت کوین رایگانگمرک نمایشگاهمراحل ترخیص کالا از گمرک ایرانمزایا و معایب بیت کوینمسترکارت و ویزا کارتمقالات حمل و نقل هواییهزینه پست اکسپرسهزینه حواله دلارواردات خودرو گمرکواردات خودرو نحوه

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها