[ad_1]

به گزارش تراز ، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به جلسه اعضای کمیسیون اقتصادی با رئیس کل بانک مرکزی در خصوص مشکلاتی که اخیرا برای  موسسات مالی و اعتباری ایجاد شده گفت: در همین رابطه رئیس کل بانک مرکزی گزارش کاملی برای ریاست مجلس ارسال کرده است، از سوی دیگر روز گذشته سیف با حضور در کمیسیون اقتصادی گزارشی از آخرین وضعیت موسساتی مانند کاسپین، ثامن الحجج و میزان ارائه کرد. این درحالی است که  اینها نمونه‌هایی از موسسات غیرمجازی است که بنا بود تا پایان سال ۱۳۹۵ تعیین تکلیف شوند.

به گفته نادری هم اکنون از سراسر ایران، مردم در خصوص این نوع موسسات مطالبات خود را از نمایندگان مجلس پیگیری می‌کنند و در این رابطه بانک مرکزی بایستی هر چه سریع تر نسبت به تعیین تکلیف این دست موسسات اقدام نماید.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به تاکید طیب نیا بر سامان دهی موسسات مالی و اعتباری بدون مجوزی که اخیرا مشکلاتی را برای سپرده گذاران ایجاد کرده‌اند، گفت: در صورت عدم رسیدگی به این موضوع از سوی بانک مرکزی کمیسیون اقتصادی مجلس ناچار است بر اساس ماده ۲۳۶ آئین نامه داخلی مجلس، تحقیق و تفحص از بانک مرکزی را کلید بزند.

نادری با اشاره به این که موسسه کاسپین از تجمیع و انحلال ۸ تعاونی و موسسه از جمله عام کشاورزان مازندران، دامداران و کشاورزان کرمانشاه، حسنات اصفهان، پیوند مشهد، الزهرا، صدر طوس، امید جلین و فرشتگان ایجاد شده است، گفت:بعد از مدتی شایعات در خصوص این موسسه تازه تاسیس داغ شد و سپرده‌گذاران نگران از مسدود شدن حساب بانکی خود به کاسپین برای برداشت سپرده‌های‌شان هجوم بردند. به هر حال امروز این مشکل ایجاد شده است و بانک مرکزی بایستی نسبت به حل و فصل این مشکل هر چه سریع تر اقدام نماید.

بیشتر بخوانید :  96 درصد سپرده گذاران تعاونی منحله فرشتگان تعیین تکلیف شدند

وی با بیان اینکه در جلسه با رئیس کل بانک مرکزی علاوه بر ارائه گزارش در خصوص اقدامات انجام شده برای رسیدگی به وضعیت کاسپین نمایندگان کمیسیون نیز نظرات خود را بیان کردند، گفت: قرار است در جلسات بعدی در این خصوص پیگیری‌های لازم ادامه یابد.

 نادری با اشاره به اینکه کمیسیون اقتصادی پیش از این جلسات متعددی با اعضای هیئت مدیره این موسسه داشته است، تاکید کرد: امیدواریم با همکاری بانک مرکزی و مراجع قضایی هر چه سریع تر مشکلات این موسسه بر طرف شود.

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هاآمار واردات خودرو 1393اتاق بازرگاني ايران روسيهاتاق بازرگاني ايران عراقاتاق بازرگانی چابهاراخذ کارت بازرگانی تهرانانتقال پول به کارت رفاهبیت کوین 1pezeshkپی پال صرافی سفتهپی پال ویکیترخیص خودرو از گمرک خرمشهرترخیص خودرو راهورترخیص خودرو زنجان شمالیترخیص دارو از گمرکترخیص زنجانترخیص کالا از مرز رازیترخیص کالا به انگلیسیحسابداری حمل و نقل بین المللیحمل بار از ایران به انگلیسحمل بار راه آهن تهرانحمل بار زمینی داخلیخريد اينترنتي ايفون 6خريد پي پالخرید اکانت amazonخرید اینترنتی لیفان 620خرید اینترنتی هواپیماخرید اینترنتی ویبراتور زنانهخرید چینی مرغیخرید مقاله از سایت های خارجیسایت خبری امازونستاد ترخیص خودرو منطقه 15شركت حمل و نقل بين المللي زنجيرهشركت حمل و نقل هواييشرکت پست اکسپرسشرکت های صادرات به چینصادرات حبوبات به عراقصرافی 2000صرافی قمقانون حقوق گمرکیقوانین گمرک ترکیهکتاب قوانین گمرکیگمرک ج ااگمرک دزفولگمرک کشورنحوه ی گرفتن کارت بازرگانینقاط ضعف گمرکواردات خودرو دست دومواردات خودرو هيبريدواردات لوازم یدکی خودرو از چینوظایف اتاق بازرگانی چیستوظایف ترخیص کار

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها