[ad_1]

به گزارش تراز ،وی با اشاره به افزایش درجه دمای کشور اظهار داشت: امسال پیک بار مصرف برق در برخی استان‌های کشور اتفاق افتاده که در نوع خود بی‌سابقه است.

به گفته معاون وزیر نیرو روز گذشته رکورد مصرف برق کشور زده شد وبه ۵۳ هزارو ۲۰۰ مگا وات رسید که نسبت به مدت مشابه در تابستان سال گذشته که پیک مصرف حدود ۵۲ هزار و ۶۰۰ مگاوات بود با ۶۰۰ مگا وات افزایش مصرف از سوی مشترکین مواجه شده است. با توجه به افزایش دما در روز های آینده پیش بینی می شود مصرف برق باز هم افزایش یابد که در خوشبینانه‌ترین حالت در سال جاری به ۵۴ هزار مگاوات و در بدبینانه‌ترین حالت به ۵۶ هزار مگاوات برسد.

وی گفت : اگر مردم در ۴۵ روز آینده که مصرف برق به پیک خود می رسد ۵ تا ۱۰ درصد در مصرف برق صرفه جویی کنند ما هیچگونه قطعی برق نخواهیم داشت.

فلاحتیان در پاسخ به این پرسش که کدام استانها درمعرض قطعی برق هستند که باید صرفه جویی بیشتری در مصرف انجام دهند اظهار داشت: استان تهران هنوز به پیک مصرف خود نرسیده است برای آنکه در جه حرارت در تهران هنوز به صورت طولانی در بالای ۴۰ درجه قرار نگرفته است ولی پیش بینی ما این است که با افزایش گرما در کلان شهرتهران به پیک مصرف در روز های آینده برسیم.

علاوه بر تهران استانهای سیستان و بلوچستان ‌،‌مازندران ،‌هرمزگان و خوزستان نیز از جمله استان هایی هستند که به دلیل شدت گرما پیک مصرف را خواهند داشت و ضروری است مردم بین ساعت های ۴ تا ۱۲ بعد از ظهر همچنین ۶تا ۱۰ شب مصرف خود را مدیریت کنند تا بتوانیم تابستان را بدون خاموشی پشت سربگذاریم.

بیشتر بخوانید :  کشف محموله قاچاق سیگار از ایران به ترکیه!

فلاحتاین در پایان خبر داد که فردا مراسم کلنگ زنی شروع عملیات اجرایی نیروگاه سیکل ترکیبی اندیمشک و پست ۴۰۰ کیلو ولت بابرقغ ملک در استان خوزستان زده خواهد شد که با اجرای این پروژه ها شاهد پایداری شبکه در این استان خواهیم بود.

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااتاق بازرگانی فرانسهاخبار استخدامی در گمرکارسال پول از برزیل به ایراناقامت آمریکا از طریق خرید خانهپمفلت حمل صحیح بارتجهیزات شبکه مرکوریترخیص کاران گمرکترخیص کالا از گمرک خرمشهرترخیص کالا در جلفاتهیه ی مستر کارتحمل کالا از چینحمل و نقل ابادانحمل و نقل بین المللی پادیناحمل و نقل دریایی ایرانخريد تجهيزات عكاسيخرید ابزار خانگیخرید از ebay در شیرازخرید ایفون از المانخرید اینترنتی پارچهخرید تجهیزات لبنیاتیخرید تجهیزات هواشناسیخرید خط تولید نوپانخرید سیم چینخرید کالا از المانراهنمای خرید از سایت Ebayروز صنعت حمل و نقل هواییروش های واردات از چینسایتهای بیت کوینیصادرات خرما به چینصادرات سیمانصرافی چیستصرافی میلادضوابط حمل و نقلفروش تجهیزات لگراندقرارداد ترخیص خودروقیمت حمل بار دریاییکارت بازرگانی فوریکارگو ایرانی در چینکارگو لوفتانزاگمرک بندر امامگمرک رفسنجانگمرک و فناوری اطلاعاتنرخ پی پالهزینه حمل دریایی از چینهزینه ی گمرکواردات بنز از آلمانواردات خودرو 2500 به بالاواردات خودرو ارس نوریواردات ذرت داميواردات کامپیوتر از دبی

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها