[ad_1]

مدیرکل گمرک گناوه گفت: ۲۴۷ تن هندوانه تولیدی استان بوشهر امروز از این گمرک برای ارسال به قطر بارگیری شد و در ۴۸ ساعت آینده به قطر می‌رسد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، منصور بازیار ارزش این محموله را ۵۶ هزار و ۸۱۰ دلار عنوان کرد و ادامه داد: هر چند در استان بوشهر بندر گناوه بیشترین فاصله را با قطر دارد، اما این کشور یکی از مقصدهای صادراتی بازرگانان این بندر به شمار می‌رود.

بدین ترتیب با احتساب نرخ روز دلار در بازار ایران (حدود ۳۵۰۰ تومان)، هر تن هندوانه به بهای ۲۳۰ دلار به قطر فروخته شده و بهای هر کیلو هندوانه صادر شده به قطر برابر ۸۰۵ تومان است. این در حالی است هندوانه مرغوب در بازار اغلب شهرهای کشور بیش از هزار تومان فروخته می شود.

مدیرکل گمرک گناوه افزود: پیش از محدویت‌های پیش آمده برای قطر، یک محموله صادراتی از گناوه به این کشور فرستاده شده بود که شامل اشیاء سفالی بود.

مدیرکل گمرک گناوه همچنین با اشاره به این‌که در دو ماه امسال ۹۲ تن کالا از این گمرک صادر شده است، تصریح کرد: این میزان کالا به ارزش ۲۲۰ هزار و ۹۱۳ دلار به امارات متحده عربی، کویت و قطر صادر شده و بیشتر شامل هندوانه، ماهی، دام زنده، مصنوعات پلاستیکی وسفال بوده است.

بازیار با بیان این‌که در همین مدت پنج هزار و ۱۷۳ تن کالا نیز از طریق این گمرک وارد کشورشده است، گفت: این کالاها شامل لوازم یدکی، خودرو، اسباب بازی، ساعت و لوازم ورزشی بوده که بیش از ۱۶ میلیون و ۹۸۶ هزار دلار ارزش داشته‌اند.

بیشتر بخوانید :  سرمایه گذاران موسسه ثامن نگران نباشند

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااتاق بازرگانی ایران و غنااتاق بازرگانی فرانسهارسال پول به سنگاپورانتقال پول به بانک ملتانتقال پول به صورت اینترنتیپیگیری شماره مرسوله پستتاثیر حمل و نقل هوایی بر توسعه گردشگریتجهیزات شبکه محلیترخیص کار گمرک به انگلیسیترخیص کار گمرک مشهدترخیص کالا از پاکستانترخیص ماشین بندر عباسچگونگی ترخیص کالاحمل بار از چین به ایرانحمل و نقل هوایی دبیخريد چيني زرينخريد طوطي امازونخرید ابزار دست دومخرید از Ebay در ایرانخرید اینترنتی بیمه ثالثخرید اینترنتی چرخ سفالگریخرید اینترنتی ذائقه شخصیخرید تجهیزات شبیه ساز پروازخرید طلا یا دلارخرید و فروش ابزار موسیقیرهگیری شماره مرسولهرهگیری مرسولات سفارشیشرکت واردات خودرو خارجیصادرات به افغانستانصرافی چهارراه پاسدارانصرافی خ مطهریصرافی در ظفرصرافی ملتصرافی نیکانفروش خط تولید زغال قالبیقوانین گمرک ورود ماشینقیمت بیت کوین امروزکارگو در بانکوکگمرک پیام کرجگمرک رشتگمرک صادراتمصادرات جماركهزینه حمل هوایی بار از چینهمایش انجمن علمی حمل و نقل هوایی جمهوری اسلامی ایرانواردات تجهیزات پزشکی از چینواردات ذرت دامیواردات زردچوبهواردات صادرات آلمانوظایف اتاق بازرگانی چیستون کارگو هیوندای

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها