[ad_1]

روابط عمومی گروه تجاری ققنوس: وزیر انرژی امارات گفت قرارداد جامع همکاری اوپک و غیراوپک تا آخر ماه مارس برای امضا آماده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری روابط عمومی گروه تجاری ققنوس ،به نقل از رویترز ، وزیر انرژی امارات در روز دوشنبه گفت یک قرارداد همکاری کلی بین کشورهای اوپک و غیر عضو اوپک تا سه ماه آینده در عربستان امضا می‌شود.

سهیل المزروعی در رویدادی در ابوظبی در راستای نشست‌های مکرر برای رسیدن به تعادل بازار در مورد قرارداد همکاری گفت: «تا آخر ماه مارس این سند برای امضا آماده می‌شود».
سازمان کشورهای صادرکننده نفت، اوپک و برخی تولیدکنندگان غیرعضو اوپک مانند روسیه در قراردادی جداگانه در روز جمعه توافق کردند که تولید نفت را ۱.۲ میلیون بشکه در روز پایین بیاورند.
اوپک قبول کرد تولید را ۸۰۰ هزار بشکه در روز کاهش دهد که بیشتر این کاهش از طرف عربستان خواهد بود در حالی که اعضای غیر عضو اوپک ۴۰۰ هزار بشکه تولید خود را پایین می‌آورند و بیشتر بار این کاهش بر دوش روسیه است.
المزروعی، رئیس فعلی اوپک گفت آنها تصمیم می‌گیرند آیا پس از شش ماه این توافق را تمدید کنند یا نه.
وی اضافه کرد: «خروج قطر از اوپک تأثیری بر ما یا روند تولید نخواهد گذاشت».
«اوپک در حال جذب اعضای غیرعضو مثل آفریقای جنوبی و چند کشور دیگر است».

[ad_2]

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها