[ad_1]

به گزارش روابط عمومی گروه تجاری ققنوسبه نقل از ایبنا،  مهدی میراشرفی با اشاره به برنامه‌های گمرک ایران در راستای حمایت از تولید، افزود: گمرک ایران به عنوان تصمیم گیرنده و وضع کننده معافیت‌های گمرکی نیست، ولی گمرک می‌تواند پیشنهاداتی را پس از بررسی بازخوردهای قوانین و معافیت‌ها از سازمان های ذیربط دریافت و ارائه کند.

رییس کل گمرک ایران اظهارداشت: در پیشنهادات گمرک به صورت مشخص معافیت‌ها را به سمت تولیدکنندگان هدایت می‌کنیم به نحوی که تلاش می‌شود تا معافیت برای واردکنندگانی اعمال شود که امکان تولید محصولات مورد نیاز را در داخل کشور ندارند.

میراشرفی، پیرامون قاچاق کالا و برنامه‌های مقابله با آن نیز تصریح کرد: ما امروز با قاچاق از طریق مبادی رسمی کشور مواجه نیستیم و گمرک ایران با هرگونه قاچاق مقابله و کشفیاتی را در این زمینه دارد.

معاون وزیر اقتصاد خاطرنشان کرد: در بحث مناطق آزاد نیز گمرک مکلف به حضور است و بر ورود و خروج کالا در مناطق آزاد کشور نظارت خواهد کرد. در این زمینه تاکنون اقدامات خوبی صورت گرفته و ما در راستای انجام این وظیفه پیش خواهیم رفت.

 

 

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها