[ad_1]

به گزارش خبرنگار روابط عمومی گروه تجاری ققنوس محمد حسین مقیمی روز یکشنبه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان تهران گفت: برخی نظرهای کارشناسی در مسیر انجام کارها به واقع کارشناسی نیست و حتی کارشکنی در مسیر کار محسوب می شود.
استاندار تهران در ادامه با بیان اینکه نباید به نام مبارزه با قاچاق با تولید مبارزه شود تاکید کرد: نباید تولید کننده را نگران و بازار را از کالای تولیدی محروم کرد زیرا هویت کالای قاچاق مشخص و مسیر برخورد با آن نیز روشن است.
وی تصریح کرد: اگر به نام مقابله با کالای قاچاق، مانع توزیع کالای تولیدی کارخانه ها در انبارهای دارای مجوز شویم به کارخانه لطمه وارد می شود.
مقیمی با بیان اینکه انبارهایی که مجوزهای لازم را دارند باید به فعالیت خود برای تامین مواد اولیه کارخانه های تولیدی ادامه دهند، اظهارداشت: تیم های بازرسی نیز باید متشکل از کارشناسان نهادهای مختلف باشند تا برخی سوءتفاهم ها در زمینه کالای قانونی و کالای قاچاق ایجاد نشود.
وی با بیان اینکه کشور ایران از لحاظ امکانات فناورانه و تجهیزات تولیدی جایگاه والایی دارد افزود: باوجود کارخانه های مختلف به علت کُندی برخی مدیران و نیز بعضی موانع که بسادگی قابل رفع هستند،تولید در کشور وضعیت خوبی ندارد و امکان رقابت با کالای خارجی را نداریم.
استاندار تهران گفت: امروز کشور در زمینه کارشناسی صنعتی و تولیدی جایگاه بسیار بهتر از گذشته دارد و باید از توان برای رسیدن به جایگاه شایسته استفاده کنیم.
وی با تاکید بر اینکه امروز همه مدیران باید خادم عرصه تولید باشند اظهارداشت: تولید باید به هر قیمت و در هر شرایطی زنده بماند؛ تمام مدیران باید تلاش کنند تولید باکیفیت بالا و قیمت پایین در استان تهران رونق گیرد.
مقیمی با بیان اینکه در مسیر رونق تولید تصمیم بموقع مدیران اهمیت بالایی دارد افزود: اقتصاد مقاومتی در صورتی عملیاتی می شود که کار مردم بموقع انجام شود زیرا تاخیر در انجام آن موجب می شود رقابت پذیری محصول داخلی با سایر محصولات مشابه امکان پذیر نباشد.
استاندار تهران گفت: اگر وضعیت صنعت و کشاورزی استان تهران را به بهره وری مناسب برسانیم می توانیم در مقابل تحریم های آمریکا ایستادگی کنیم.
به گزارش روابط عمومی گروه تجاری ققنوس در این نشست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران گزارشی از فعالیت این اداره کل در زمینه اقتصاد مقاومتی ارائه و بیان کرد: هنوز در زمینه اقتصاد مقاومتی تعریف واحدی ارائه نشده است و هر گروه اقتصادی یا بخشی از جامعه تلقی و برداشت خود را از این موضوع دارند.
احد جاودانی گفت: همه رسانه ها بویژه صداوسیما تعریفی جامع و کامل از اقتصاد مقاومتی ارائه و جامعه را به هدفی واحد در این زمینه سوق دهند.
نشست کارگروه اقتصاد مقاومتی استان تهران با حضور مدیران استان با هدف بررسی میزان تحقق اقتصاد مقاومتی و فعالیت نهادهای متولی برگزار شد.

بیشتر بخوانید :  ایران به جایگاه ۱۲۸ جهان به لحاظ فضای کسب و کار ارتقاء یافت

تهرام/۶۱۳۹/۷۲۴۷/ ۱۰۰۸

انتهای پیام /*

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها