[ad_1]

رییس اتحادیه تزیینات و دکوراسیون داخلی منزل گفت: برخی افراد فاقد پروانه کسب اقدام به تبلیغات و جذب مشتری می‌کنند، اما آمار شکایت‌ها نشان می‌دهد این افراد نمی‌توانند رضایت مشتری خود را جلب کنند.

اقتصاد آنلاین – علی مفید؛ بهروز چوداری میلانی در گفت و گو با خبرنگار اقتصاد آنلاین در خصوص بازار صنف تزیینات منزل در فصل بهار گفت: به دلیل رکود در بخش ساختمان و کم شدن حجم خرید و فروش مسکن، فعالیت در صنف تزیینات در دوران رکود به سرمی برد. به طوری که مغازه دارها قادر به پوشش هزینه های محل کسب خود نیستند و افرادی هم که مغازه ندارند نمی توانند به اندازه کافی برای خود مشتری جذب کنند.

وی افزود: هر سال با اتمام فروردین شاهد نوعی رونق و افزایش سفارش تزیینات منزل بودیم، اما در سال جاری به دلیل برگزاری انتخابات این وضعیت تکرار نشده است، اما پیش بینی می کنیم بعد از برگزاری انتخابات و در خردادماه رونق در بازار ایجاد شود. البته این رونق فقط در حد افزایش سفارش است و به معنی خروج از رکود در این صنف نیست. چرا که رونق در اصناف وابسته به ساختمان تا زمانی که این بخش به طور کامل از رکود خارج نشود، محقق نخواهد شد.

رییس اتحادیه تزیینات و دکوراسیون داخلی ساختمان با اشاره به اینکه افزایش سفارش در صنف تزیینات ساختمان در دو مقطع از سال اتفاق می افتد، گفت: به طور معمول اولین فصل آن بعد از فروردین آغاز می شود و تا اوایل فصل بازگشایی مدارس ادامه پیدا می کند. پس از آن از اواخر پاییز و اوایل زمستان شروع می شود و تا انتهای سال ادامه پیدا می کند، که در نیمه دوم سال گاهی مشتریان تا ماه های بهمن هم صبر می کنند و رونق دوماهه داریم.

بیشتر بخوانید :  جایگاه صنعت پرداخت ارتقا یافته است

میلانی در بخش دیگری از صحبت خود با هشدار به مردم مبنی بر اعتماد نکردن به تبلیغات افراد ناشناس در زمینه تزیینات و دکوراسیون داخلی منزل، اظهار داشت: برخی روزنامه های کثیر الانتشار اقدام به چاپ آگهی هایی می کنند که نشان می دهد صاحب آگهی در صنف تبلیغات منزل فعالیت دارد، اما مهم ترین شاخص شناسایی افراد در این صنف، پروانه کسب اتحادیه است. چنانچه فردی به طور سیار فعالیت کند و پروانه کسب نداشته باشد از نظر اتحادیه مورد تایید نیست. هم اکنون شاهد هستیم در طول هر ماه ۱۰ تا ۱۵ مورد شکایت از این افراد در اتحادیه ثبت می شود.

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااتاق بازرگاني فرانسهاتاق بازرگانی صنایع و معادن خراسان رضویارسال پول از نروژ به ایرانافتتاح حساب اسکریلاموزش دانلود از سایت امازونبیت کوین بدست اوردنتجهیزات شبکه نگارترخیص چوب روسیترخیص کار گمرکترخیص کاری چیستتسمه حمل بار 5 تنچگونه از چین خرید کنیمچیرلاینحمل بار از چین به دبیحمل زمینی از ترکیهحمل و نقل عمومی در نیویورکحمل و نقل مرکبحمل و نقل هوایی بارحواله یوان به چینخرید ابزار گچ کاریخرید اینترنتی عینک آفتابی زنانهخرید اینترنتی یویوخرید پی پال کاناداخرید تجهیزات دوچرخه سواریخرید تجهیزات صدابرداریخرید چینی تقدیسخرید چینی دسینیخرید خط تولید فلش مموریخرید دارو از خارجخرید دلار آمازونخرید کالا از ایبیرشته ی گمرکسریعترین پستشرکت حمل و نقل بین المللی فربالصادرات 4140صادرات گاز ایرانعلی اکسپرس چینقانون ترخیص کالا از گمرککارت بازرگانی در تبریزکارگو اماراتگمرک فرودگاه بین المللی امامگمرک کارگوگمرک و مالیاتمدیرکل گمرک بندر امام خمینیهزینه ترخیص کالاهزینه ترخیص کالا از گمرک بازرگانهزینه واردات لیفتراک از دبیواردات از چین سریعواردات روسریواردات لپ تاپ از دبی

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها