ماینر اینوسیلیکو  T2 Turbo با هش ریت ۲۴TH/s جدید ترین نسخه از ماینر های سری T شرکت اینو سیلیکون است، با در نظر گرفتن مصرف انرژی ۱۹۸۰W و بهره وری انرژی ۰.۰۸۳j/Gh این ماینر برترین ماینر بیت کوین و سایر ارزهای بر پایه الگوریتم SHA256 است. T2 Turbo علاوه بر بهره وری بالا صدای بسیار کمی در حد ۷۲db تولید میکند که قابل ستایش است، برای مقایسه بد نیست این عدد را با میزان صدای تولیدی S9 که ۸۵db است مقایسه کنید. دسی بل یک مقیاس لگاریتمی است و این عدد به معنی کاهش کاهش ۵۰ درصدی صداست.

لازم به ذکر است هم اکنون شما میتوانید ماینر innosilicon T2 turbo – ماینر اینوسیلیکون T2 توربو را با مناسب ترین قیمت از گروه تجاری ققنوس خریداری نمایید .

 

سایر مشخصات فنی دستگاه استخراج اینوسیلیکون T2T :

هش ریت دستگاه T2T اینوسیلیکون ۲۴Th/s بوده و میزان برقی که در ولتاژ ۱۲ ولت در حین فعالیت مصرف می کند،، ۱۹۸۰ وات می باشد. درگاه ارتباطی این ماینر از نوع اترنت بوده که توسط آن به شبکه متصل می شود و با وجود ۲ فن خنک کننده که در آن تعبیه شده اند، همواره دمای آن در حالت نرمال باقی خواهد ماند.

وزن : ۸.۸۲ کیلوگرم
اندازه چیپ : ۱۰ نانومتر
سطح نویز : ۷۲ دسی بل
تعداد فن خنک کننده : ۲ عدد
نوع ارز دیجیتال قابل استخراج : eMark, Bitcoin, BitcoinCash, Peercoin, Joulecoin, Curecoin, Acoin, Unbreakable, Terracoin, Crown

سایر مشخصات :

سازندهINNOSILICON
مدلTerminator 2 Turbo (T2T) ASIC
تاریخ معرفیAugust 2018
بلندی۱۸۰mm
پهنا۱۵۰mm
عمق۴۰۰mm
وزن۷.۵Kg
قدرت پردازش (Hash Rate)۲۴TH/s
الگوریتم ماینینگ (Algorithm)SHA-256
توان مصرفی (Power Consumption)۱۹۸۰W
بهره وری انرژی (Power Efficiency)۰.۰۸۳j/Gh
ولتاژ کارکرد (Rated Voltag)۱۲V
تعداد چیپ (Chip quantity per unit)۱۸۸عدد چیپ FinFET 10nm
خنک سازی (Cooling)dual fan 9 blade variable 4560rpm (equivalent to 6k rpm) (100W)
دمای محیط (Operating Temperature)۰-۴۰°C
سطح نویز صوتی (Noise level)۷۲db
اتصال شبکه (Network Connection)Ethernet port
فرکانس (Frequency)Unknown
دبی هوا (Airflow)۲۰۶ CFM
ارزهای تولیدیBitcoin BitcoinCash Universal E-Mark

 

 

 


 

چرا برای واردات و خرید تجهیزات ماینینگ ققنوس را انتخاب کنید ؟

شرکت بازرگانی و خدمات حمل بار هوایی ققنوس تجارت خاورمیانه ( گروه تجاری ققنوس ) یکی از اولین واردکنندگان تجهیزات ماینینگ در ایران میباشد که به واسطه دفاتر رسمی خود در چین ( شنژن ) و ایران به مشتریان حقیقی و حقوقی بسیاری طی ۱۰ سال فعالیت خود در حوزه واردات ( خرید ، حمل و ترخیص ) این تجهیزات ارائه خدمات کرده است .

لازم به ذکر است گروه تجاری ققنوس تنها شرکت بازرگانی ایرانی میباشد علاوه بر خدمات خرید و تامین خدمات حمل و ترخیص این تجهیزات را به مشتریان خود ارائه مینماید و این به این دلیل میباشد که گروه تجاری ققنوس به عنوان یک شرکت حمل و نقل بار هوایی با دارا بودن مجوزات لازم ( تصویر مجوز خدمات حمل بار هوایی از سازمان هواپیمایی کشوری ) و با داشتن سرویس های منظم حمل بار از مبدا چین و کشورهایی آسیایی شرقی به ایران و و با دارا بودن دفتر رسمی در فرودگاه امام خمینی و تیم ترخیص اختصاصی خود در گمرک فرودگاه امام یکی از اصلی ترین گزینه ها برای خریداران تجهیزات ماینینگ در کشور میباشد.

برای اطلاع از سوابق گروه تجاری ققنوس میتوانید رزومه این شرکت را از این لینک ( دانلود رزومه ) دریافت کرده و یا از طریق بخش تماس با ما با دفاتر این شرکت در ایران و چین تماس حاصل نمایید.

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها