[ad_1]

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم به نقل از یورونیوز، بریتانیا از سال ۲۰۴۰ میلادی فروش خودروهای بنزینی و گازوئیلی را ممنوع می‌کند.

این تصمیم دولت محافظه کار بریتانیا که توسط مایکل گوو، وزیر محیط زیست این کشور اعلام شد، در چارچوب طرح مبارزه با آلودگی هوا به اجرا گذاشته خواهد شد. براساس این طرح پس از ممنوعیت فروش خودروهای بنزین‌سوز و گازوئیل‌سوز، عبور و مرور آنها نیز از سال ۲۰۵۰ بطور کامل ممنوع خواهد شد.دولت فرانسه نیز اوایل ماه جاری از قصد خود برای ممنوعیت فروش خودورهای گازوئیلی و بنزینی تا سال ۲۰۴۰ خبر داده بود. شهرهای اشتوتگارت و مونیخ در آلمان نیز در حال بررسی ممنوعیت برخی خودروهای گازوئیلی هستند.

بریتانیا، فرانسه و آلمان از جمله کشورهایی بودند که کمیسیون اروپا اوایل سال جاری نسبت به کیفیت هوای آنها هشدار داده بود. بنا به آمار رسمی آلودگی هوا در بریتانیا سالانه ۴۰ هزار قربانی می‌گیرد و منجر به شیوع بیماریهای تنفسی بویژه در میان کودکان می‌شود. دولت بریتانیا رقمی معادل سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون یورو به طرح بهبود کیفیت هوا اختصاص داده است. از این رقم ۲۵۵ میلیون یورو به شهرداریها اختصاص می‌یابد تا آلودگی خودروها (بویژه وسایل نقلیه گازوئیل‌سوز) را محدود نمایند.

حزب محافظه‌کار بریتانیا در جریان کارزار انتخاباتی اخیر این کشور وعده داده بود که «تقریبا تمام خودروها و واگنهای باری» این کشور از سال ۲۰۵۰ میلادی به وسایل نقلیه پاک (بدون نشر آلودگی) تبدیل شوند.

در حالی که کشورهای بزرگ اروپایی برای حذف کامل خودروهای گازوئیلی و بنزینی آماده می‌شوند، دولتهای آسیایی در این زمینه برنامه‌ریزی نکرده‌اند.

بیشتر بخوانید :  قبض انبار گمرکی چیست ؟

انتهای پیام/*

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هاآمار واردات خودرو 1390ارسال پول از طریق کارت به کارتاکانت پی پال کرک شدهانتقال پول به نیوزلندپست اکسپرس Xpdپست سریع السیر بین المللیپست کارگوپیگیری مرسوله در پستترخیص کالا از بندر انزلیتعرفه واردات خودرو 93ثبت واردات خودروحمل بار با لنج از دبیحمل بار هوایی مشهدحواله یوان از مشهدخريد از سايت Ebayخريد خانه امريكاخرید از سایت های خارجی تبریزخرید از وب سایت خارجیخرید اینترنتی 8040خرید اینترنتی المان سرد کنندهخرید اینترنتی پودر چاقی 007خرید اینترنتی خاویارخرید اینترنتی صندوقچه چوبیخرید اینترنتی ضد آفتاب سان سنسخرید خط تولید نئوپانخرید دلار از بانک مرکزیرهگیری مرسوله پستی صفحه جستجوسایت اتاق بازرگانی گیلانشرکت حمل و نقل هواییصادرات سیمانصادرات نخودصرافي یارانصرافی و نرخ ارزفریت بار به اتریشقوانین گمرکی کشورقیمت مستر کارت در ایرانكلمات واردات ع النبعگمرک عطرگمرک لرستانمستر کارت پلاتینیوممشاوره واردات تجهیزات پزشکیواردات تراکتورواردات جوواردات خودرو جلفاواردات خودرو هیبریدیواردات کیاواردات ماشین از المانواردات مکمل از امریکاوب روزبه بمانیوب مانی ترنسفر

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها