[ad_1]

به گزارش روابط عمومی گروه تجاری ققنوس، نیره پیروزبخت ­ در دیدار با جمشید قسوریان جهرمی، مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در سازمان ملی استاندارد ایران با اشاره به عزم دولت بر تعیین تکلیف کالاهای انباشته شده در بنادر اظهار داشت: این جلسه برای هماهنگی و تسریع در تعیین تکلیف کالاهایی که در سازمان اموال تملیکی دپو شده انجام شد.

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران ­ با بیان اینکه بخشی از واردات به لحاظ قوانین گمرکی از جمله عدم اخذ گواهی ترخیص کالا، به سازمان اموال­ تملیکی منتقل می شود، گفت: سازمان استاندارد در صدد است تا ورود هر گونه کالاهای دپو شده به بازار با نظارت و بازرسی این سازمان انجام شود.

وی با اشاره به تفاهم نامه ای که پیشتر بین دو سازمان منعقد شده است، افزود: با توجه به شرایط موجود در حوزه تجارت و نیاز به تسهیل تجارت، این تفاهم نامه برای کاربرد صحیح و دقیق تر نیازمند بازنگری است.

جمشید قسوریان جهرمی نیز در این نشست در مورد فروش اموال تملیکی با نظارت سازمان ملی استاندارد ایران ، تصریح کرد: با توجه به دستور صریح دولت مبنی بر فروش اموال تملیکی که در برخی موارد مستقیم به دست مصرف کننده می رسد، ما به تمام موارد قانونی توجه می کنیم و با تعامل در صدد رفع موانع هستیم.

وی به اهتمام دو دستگاه در فروش اموال تملیکی اشاره کرد و افزود: این اقدام به منظور سرعت و دقت در فروش اموال تملیکی است که به دلایل مختلف از جمله عدم تامین ارز توسط واردکننده، نقص مدارک، زمانبری ترخیص به سازمان اموال تملیکی سپرده شده است.

بیشتر بخوانید :  کاریکاتور: تحقق عدالت مالیاتی

جهرمی ­با بیان اینکه مجوزهای قانونی برای فروش کالاهای مختلف از مراجع ذیصلاح دریافت می شود، گفت: در همین راستا سازمان ملی استاندارد ایران نظارت کافی را بر محصولات خواهد داشت.

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها