[ad_1]

اقتصاد آنلاین – محمد فیروزی؛ علی اصغر ملکی در گفت و گو با خبرنگار اقتصاد آنلاین پیرامون عرضه گوشت در روزهای پایانی اردیبهشت گفت: شرایط در این روزها به طور تقریبی با هفته قبل مشابه است و هنوز قیمت ها شکسته نشده است. اما به نظر می رسد با اجرای طرح ستاد پشتیبانی امور دام وزارت جهاد کشاورزی مبنی بر واردات لاشه گرم گوسفندی شرایط تا چند روز آینده تغییر کند.

وی افزود: طرح وزارت جهاد کشاورزی به دلیل تازه بودن گوشت های وارداتی سختی های مخصوص به خود را دارد و امیدواریم با برنامه ریزی به درستی و با موفقیت اجرا شود تا در آستانه ماه مبارک رمضان کمبود گوشت و گرانی بوجود نیاید.

وی در پاسخ به این سوال که اجرای طرح واردات گوشت گوسفند تا امروز چه تاثیری برشرایط بازار گذاشته است، اعلام کرد: این طرح از روز شنبه -۲۳ اردیبهشت – آغاز شده است و طی آن گوشت گوسفندی با قیمت ۳۱ هزار و ۵۰۰ تومان در مراکز عرضه به مشتری به فروش می رسد. اما هنوز تاثیر قابل توجهی بر شرایط بازار نداشته است و برای رصد اثرگذاری ویژه آن می بایست تا چند روز آینده صبر کرد. اما به طور حتم باعث افزایش عرضه گوشت گوسفندی در بازار خواهد شد و امیدواریم این افزایش عرضه منجر به شکستن قیمت ها شود.

وی یادآور شد: با اتمام اردیبهشت ماه و گرم شدن هوا دامداران روستایی هم که تمایل به نگهداری دام زنده داشتند این تمایل را ازدست می دهند و هزینه نگهداری دام برای آنها افزایش پیدا می کند. به همین دلیل پیش بینی می کنیم در ماه های آتی وضعیت بازار گوشت گوسفندی شاهد بحران عرضه و قیمت نباشد.

بیشتر بخوانید :  روایت بعیدی نژاد از مواضع تیم مذاکرات

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هاآدرس گمرک فرودگاه امام خمینیاتاق بازرگانی ایران و ترکیهانواع تجهیزات شبکه کامپیوتریبانک صادرات 10 گردش آخر حسابپشتیبانی کارت بازرگانیتجهیزات شبکه فشار متوسطترخيص ويندوز 7ترخیص پوشاکترخیص کار پستهترخیص کار میوهترخیص موتورترخیص و واردات خودروحسابداری ترخیص کالاحمل بار از ترکیهحمل بار شمیراناتحمل بار غرب تهرانحمل هواپیما با هلیکوپترحمل و نقل بین المللی برادران مجدپورخرید از سایت Ebay در ایرانخرید اینترنتی مانتو مجلسیخرید تجهیزات خورشیدیخرید تجهیزات نمایشگاهیخرید هاست المانروز صنعت حمل و نقل هوایی در ایرانسایت Ebay چیستسایت اتاق بازرگانی زاهدانستاد ترخیص خودرو جنت اباد شمالیسودآورترین واردات از چینشرکت تعاونی انبوه سازان مسکن حمل و نقل هوایی شیدهشرکت حمل و نقل بین المللی فرایندشرکت حمل و نقل بین المللی میلادصادرات 558صادرات خشکبار به چینصادرات غیر مستقیمصادرات هزارلا به چینصدور مستر کارت توسط بانکصرافی در منطقه 8صرافی های منطقه 5فریت بار با کشتیفریت بار به مونترالقیمت خرید دلار آزادکارت بازرگانی حقیقیگمرک یرانمستر كارت در ايراننحوه خرید اینترنتی از خارجهزینه حمل دریایی از چین به ایرانهمایش حمل و نقل هواییواردات خودرو توسط اشخاصواردات غذای حیوانات خانگیواردات فولاد از چین

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها