عرضه گوشت و مرغ به هیأت‌های مذهبی در ماه محرم

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

اسماعیل جلوخانی نیارکی  در مورد برنامه این سازمان برای عرضه گوشت و مرغ به هیأت‌های مذهبی با فرا رسیدن ماه محرم اظهار داشت: با هماهنگی‌ که با سازمان تبلیغات اسلامی انجام شده، هیأت‌های مذهبی می‌توانند با مراجعه به این سازمان و دریافت معرفی‌نامه به مکان‌هایی که مشخص کرده‌ایم، مراجعه کرده و گوشت و مرغ مورد نیاز خود را دریافت کنند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، وی در توضیح بیشتر این موضوع خاطرنشان کرد: سه نقطه را در شهر تهران که یکی در غرب تهران و سردخانه هشتم شهریور، منطقه شهرآرا و مجتمعی تهرانپارس در شرق تهران را در نظر گرفته‌ایم که هر سه نقطه بنرهای بزرگی به عنوان عامل فروش ما نصب می‌کنند و همه‌روزه از ۸ صبح تا ۶ بعدازظهر خدمت ارائه می‌کنند.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران در پاسخ به این سوال که آیا سهمیه خاصی برای هیأت‌ها در نظر گرفته شده، گفت: به هر میزانی که سازمان تبلیغات در معرفی‌نامه افراد درج کند، تحویل می‌دهیم و هر کیلو مرغ منجمد ۵۷۰۰ تومان، گوشت ران گوساله منجمد ۲۳۴۰۰ و سردست گوساله منجمد ۲۲۴۰۰ تومان به هیأت‌ها عرضه می‌شود.

جلوخانی نیارکی همچنین از اعلام آمادگی این سازمان برای عرضه گوشت گرم گوسفندی به هیأت‌های مذهبی خبر داد و گفت: طبق مصوبه تنظیم بازار گوشت لاشه گوسفندی تازه آسیای میانه کیلویی ۳۱۵۰۰ تومان و گوشت لاشه گوسفندی تازه استرالیا کیلویی ۳۳ هزار تومان عرضه می‌شود.

 هرساله با آغاز ماه محرم و افزایش پخت نذری در هیأت‌های مذهبی برای تنظیم بازار گوشت و مرغ و جلوگیری از افزایش قیمت، شرکت پشتیبانی امور دام عرضه گوشت و مرغ به قیمت دولتی را در دستورکار قرار می‌دهد.

[ad_2]

Source link

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x