عبور بازار تبلیغات در ایران از ۲ میلیارد دلار تا ۲۰۲۰

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، نتایج تحقیق موسسه زنیت نشان می دهد، ایران در طی ۳ سال آینده بیش از هر کشور دیگری شاهد رشد بازار تبلیغات خواهد بود و میزان هزینه های تبلیغات در این کشور بین سال های ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۰ با ۷۱۳ میلیون دلار رشد به ۲.۱۱۷ میلیارد دلار خواهد رسید.

این گزارش حاکی است، لغو تحریم های غرب علیه ایران به موجب برجام موجب آغاز رشد اقتصادی در این کشور و اتصال مجدد آن به اقتصاد جهانی شده و یک محرک قدرتمند را برای بازار تبلیغات در داخل ایران فراهم ساخته است. اما این موسسه هشدار داده که این محرک قدرتمند بستگی به ادامه رشد تجارت و سرمایه گذاری در اقتصاد ایران دارد و در معرض ریسک بازگشت مجدد تحریم ها قرار دارد که می تواند موجب توقف اقتصادی این کشور شود.

دومین کشور از نظر رشد بالای بازار تبلیغات بنگلادش است که بر اساس پیش بینی ها در طی سه سال آینده با ۴۵۷ میلیون دلار رشد به ۱.۱۳۱۱ میلیارد دلار خواهد رسید.

این گزارش پیش بینی کرده که تا سال ۲۰۲۰ میلادی میزان هزینه ها در بخش تبلیغات ۳۰ بازار رو به رشد موضوع بررسی این تحقیق به ۱۳.۸ میلیارد دلار خواهد رسید که ۴.۱ میلیارد دلار نسبت به سال ۲۰۱۷ رشد خواهد داشت. ۲۹ درصد از این رشد ناشی از ارتقاء بازار تبلیغات در کشورهای ایران و بنگلادش خواهد بود.

میزان رشد سالانه بازار تبلیغات در ایران ۱۵ درصد ارزیابی شده است.

[ad_2]

Source link

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x