ظرفیت شبکه‌های مجازی باید جدی گرفته شود

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، خلفی امروز یکشنبه در دومین همایش مدیران روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی کشور که در کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: جامعه به کمال و توسعه یافتگی نمی رسد مگر اینکه ایفای نقش و وظیفه کنیم.

وی بیان کرد: دلیل پیشرفت و توسعه دنیای غرب حل مشکلات در جامعه بوده، نه اینکه پشت درهای بسته تصمیم گیری کنند بلکه با مردم همواره در تماس باشند و نقطه نظرات و نیازمندی های جامعه را بدانند و به آنها احترام بگذارند. ما نباید در چرخه تکرار گرفتار شویم.

خلفی گفت: ما اقتصاد صنعتی دانش بنیان می‌خواهیم نه اقتصاد مونتاژ، ما باید تولید ملی جهانی داشته باشیم و محصولات ما باید در سطح جهانی باشد و با تولیدات جهان رقابت کند.

وی افزود: وزیر صنعت، معدن و تجارت هم می‌خواهد صنعت صادرات گرا باشد و باید سهم مهمی در تولید ناخالص داخلی داشته باشیم و بتوانیم کشورهای هدف خود را توسعه ببخشیم. 

 خلفی گفت: باید سعی کنیم تصویری امید بخش، شفاف، واقعی و عینی از این وزارتخانه و فعالیت ها و وظایفش به مردم ارائه دهیم و با اصحاب رسانه نیز ارتباطات خوب منسجم داشته باشیم.

خلفی بیان کرد: شبکه های اجتماعی ظرفیت عظیمی دارند، این ها را باید جدی بگیریم، اخبار موضوع محور باشند و نباید تحت تاثیر شخصیت و افراد باشند. 

[ad_2]

Source link

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x