طرح‌های مجتمع کشتی‌سازی فراساحل با حضور وزیر صنعت به بهره‌برداری رسید

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

دقایقی پیش با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) طرح‌های این مجتمع به بهره‌برداری رسید.

مدیرعامل کشتی‌سازی فراساحل در گفت‌وگو با ایسنا افزود: دو حوض خشک با ابعاد ۴۷۰ متر در ۸۰ متر و ۳۷۰ متر در ۸۰ متر ویژه ساخت و تعمیر شناورها و سازه‌های دریایی با حضور آقای نعمت زاده به بهره‌برداری رسید.

حمید رضائیان اصل افزود: این حوض‌ها با با سرمایه‌گذاری ارزی ۸۸ میلیون دلار و سرمایه‌گذاری ریالی ۷۵۰ میلیارد تومانی ساخته‌شده است.

وی بابیان اینکه با بهره‌برداری از این طرح‌ها برای ۸۴ نفر اشتغال ایجاد می‌شود، تصریح کرد: این حوض‌ها برای ساخت و تعمیر شناورها و سازه‌های دریایی مانند دکل با ظرفیت نهایی بیش از ۳۰۰ هزار تن کاربرد دارد.

رضائیان اصل اضافه کرد: اکنون شناورها و سازه‌هایی با تناژ ۱۲۰ هزار تن در مجتمع ایزوایکو ساخته و تعمیر می‌شود.

مدیرعامل کشتی‌سازی فراساحل اضافه کرد: ساخت این حوض‌ها از سال ۱۳۸۱ آغازشده بود و به علت تأمین نشدن اعتبار تکمیل آن ۱۶ سال طول کشید.

وی اظهار کرد: همچنین با حضور وزیر صنعت معدن و تجارت، ساختمان اداری شرکت عظیم گسترش نیز در این مجتمع به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایسنا، مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران از مجموع ۶ کارخانه مرتبط با صنایع دریایی تشکیل‌شده است و بزرگترین زیرساخت کشتی‌سازی خاورمیانه است و انواع شناورها، سازه‌های دریایی، دکل‌های نفتی و سکوهای گازی در این مجتمع ساخته و تعمیر می‌شود.

انتهای پیام

[ad_2]

Source link

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x