[ad_1]

رئیس اتاق بازرگانی ایران به تشریح مهمترین اولویت‌ها و انتظارات اقتصادی از دولت دوازدهم پرداخت.

به گزارش ایسنا، غلامحسین شافعی امروز (یکشنبه) در نشست هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و تشریح مطالبات فعالان اقتصادی از دولت دوازدهم عنوان کرد: ملت ایران با مشارکت گسترده، تبلور و خواست اکثریت مشارکت جو و فعال جامعه در انتخابات نشان دادند و چشم ها رو به خود خیره کرده و قدرت همبستگی خود را به نمایش گذاشتند.

وی ادامه داد: بخش خصوصی ضمن قدردانی از تلاش‌های مثبت دولت یازدهم و با آگاهی از نقایص و نقاط ضعف کسب و کار خواستار اصلاح این حوزه‌هاست. تمامی این اقدامات تنها در صورت برخورداری از نقشه راه برای توسعه اقتصادی می‌تواند ثمربخش باشد؛ بنابراین ضرورت تهیه سند توسعه اقتصادی ضرورت دارد.

رئیس اتاق بازرگانی ایران خطاب به رئیس جمهور منتخب عنوان کرد: اقتصاد و اجتماع ایران در عرصه اعتماد به نفس، اندیشه و عمل شاهد تحولات جدیدی است و ‌غبار نا امیدی در حال بر چیده شدن است. انسان شیفته عشق، حقیقت و صداقت است. بخشی از مسئولیت اجتماعی شما این است که سرمایه های اجتماعی را در ایران احیا کنید.

وی اضافه کرد: طبیعتا هر اجتماعی بر پایه ارزش های خود بنا شده و به سادگی نمی توان نتایج خود را با سایر کشورها مقایسه کرد. از سوی دیگر هیچ عامل یگانه ای را نمی توان مانع توسعه دانست و هیچ عاملی به تنهایی نمی تواند باعث توسعه شود و غلبه بر مشکلات امری خود به خودی نیست و توسعه بدون همدلی و خواست مردم این مرز و بوم امکان‌پذیر نیست.

بیشتر بخوانید :  واکنش رئیس پارلمان بخش خصوصی به جنجال بیسکویت در اتاق

شافعی با اشاره به برخی مشکلات اقتصادی گفت: در قدم اول باید بپذیریم که بخشی از حرکت های انجام شده نقایصی داشته است. ما شاهد نگرانی های اجتماعی و شغلی و همین طور افزایش هزینه های تولید در داخل، کاهش نسبی قیمت واردات هستیم. گاهی تصور می شود هر گاه فرآیند توسعه آغاز شود بدون وقفه ادامه پیدا می کند اما آنچه برای تداوم این مسیر و تقویت خصوصی سازی در هر کشوری مهم است، ایجاد نظام انگیزشی بر اندیشه و عمل است.

رئیس اتاق بازرگانی ایران ادامه داد: ساختارهای سازمانی بخش عمومی در تحقق آرمان هایش توسعه نقش مهمی ایفا خواهد کرد. هر گاه این ساختارها هماهنگ باشد به صورت وزنه هایی به عنوان رفع موانع در مسیر توسعه عمل می کند. در خواست بخش خصوصی این است که این نیروها را به سمت بخش های مولد سوق دهد.

شافعی تصریح کرد: آینده از آن کسانی است که امکانات را قبل از آشکار شدن می بینند؛ لذا برای موفقیت باید به سراغ کسانی رفت که به عمل درست اقدام کرده اند و عمل آن ها توسعه را یاری می کند.

انتهای پیام

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هاآمار واردات خودرو 1390آموزش خرید از علی باباانتقال پول به حساب بانک صادراتانتقال پول به حساب بانک ملیانتقال پول به کارت ملیپ بانک صادراتپرداخت با پی پال در ایرانپست بین المللی چیرلاینپست سریع بین المللیپست های سریعتبدیل بیت کوین به پرفکت مانیتجهیزات شبکه کرجتجهیزات شبکه لگرندترخیص کالا از گمرک پستتعرفه حمل بار از چینحمل بار از چین به دبیحمل و نقل دریایی بین المللیحمل و نقل ریلی در ایرانخدمات حمل دریاییخرید ابزار تاپ تولخرید از آمازون ققنوسخرید از آمازون و ایبیخرید از وب سایت های خارجیخرید اینترنتیخرید اینترنتی شوکر برقیخرید تجهیزات بسکتبالخرید خط تولید دست دوم شیشه دوجدارهخرید خط تولید فیلتر ماشینخرید قالب از سایت های خارجیشبا ی صادراتصادرات سنگ به چینصرافی بهمنیفروش خط تولید تسمه بسته بندیفروش خط تولید ظروف یکبار مصرف آلومینیومیکارگو در تایلندکسب روزانه 1 بیت کوینگمرک بوشهرمجوز واردات خودرو برای فرزندان شهدامراحل حمل دریایینحوه خرید از سایت Ebay در ایرانهزینه پست اکسپرسواردات ابزار و يراقواردات برنج از هندواردات خودرو از ارمنستانواردات زغال چوب از چینواردات قطعات خودرو از ترکیهواردات لوازم و تجهیزات پزشکیواردات لوازم یدکی خودرو از چینواردات ماشین دست دوم از دبی

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها