[ad_1]

خلیل حیدری امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: در ۷ ماهه سال جاری یک میلیارد و ۹ میلیون و ۷۳۸  هزار و ۷۶۰  دلار کالا به وزن دو میلیون و ۵۱۵ هزار و ۹۳۴ تن از طریق مرزی استان کرمانشاه به خارج از کشور صادر شد است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ ارزش رشد ۲ درصدی داشته است.

وی افزود: از مجموع یک میلیارد و ۹ میلیون و ۷۳۸  هزار و ۷۶۰  دلار کالا در ۷ ماهه سال جاری،   ۴۰۰ میلیون و ۲۹۸ هزارو ۸۱۵  دلار آن با وزن ۵۱۹ هزار و ۶۲۹ تن از طریق گمرک بازارچه مرزی سومار به خارج از کشور صادر شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از حیث ارزش ۱۹۴ درصد و از لحاظ وزنی ۱۴۷ درصد رشد داشته است.

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه ادامه داد: گمرک بازارچه مرزی سومار در صادرات خروجی به کشورعراق رتبه نخست را در بین گمرکات استان کرمانشاه در ۷ ماهه سالجاری به خود اختصاص داده است.

وی تصریح کرد: در این مدت  صادرات خروجی از گمرک پرویزخان ۳۹۲ میلیون و ۲۵۲ هزار و ۱۲۹ دلار به وزن یک میلیون و ۷۷ هزار و ۴۵۱ تن است که از این لحاظ در جایگاه دوم در بین گمرکات استان قرار دارد.

 حیدری بیان داشت: صادرات خروجی از گمرک بازارچه مرزی شیخ صله نیز ۱۳۶  میلیون و ۸۳ هزار و ۷۰۲ دلار کالا به وزن  ۴۷۴ هزار و ۳۵۵ تن است که این میزان نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ ارزش  ۶۲  درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید :  کفشهای ایرانی در پای عراقی ها و افغانستانی ها

وی افزود: در ۷ ماهه  سال جاری میزان صادرات خروجی از گمرک خسروی ۵۱ میلیون و ۹۲۲هزار و ۱۶۵ دلار به وزن ۲۲۲هزارو ۸۹۶ تن است.

خلیل حیدری ادامه داد در ۷ ماهه  سال جاری گمرک بازارچه مرزی شوشمی با صادرات خروجی ۲۸ میلیون و ۸۷۷ هزارو ۹۰۷ دلار کالا به وزن ۲۲۳ هزارو ۱۷۲  تن به خارج از کشور، از لحاظ ارزش ۱۱۶  درصد و از حیث وزن نیز ۵۷ درصد افزایش را نشان می دهد.

مدیرکل گمرکات کرمانشاه عمده کالاهای صادراتی از طریق این گمرکات را کاشی و سرامیک، لوازم خانه داری و پاکیزگی، کولرهای آبی ، ظروف ملامین، جوال وکیسه برای بسته بندی کالا از نوارپلی اتیلن، کیسه نایلونی، سیمان، عنوان کرد.

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااتاق بازرگانی شیرازارسال پول به ایران از سوئداکانت پی پال چیستانتقال پول به مستر کارتبیت کوین تالکبیت کوینیپست سریع بین المللپست سریع تی پی جیتجربه واردات از چینتجهیزات حفاظتی شبکه توزیعترخیص بسته پستی از گمرکترخیص یعنی چیحمل بار از آلمان به ایرانحمل بار زمینیحمل بار شیرازحمل بار منطقه 6حمل هوایی بار ماهانحمل و نقل جهان جادهحمل و نقل دریایی بندرعباسخرید ابزار ژله تزریقیخرید اینترنتی شمعدانخرید خط تولید ژیلتخرید دلار مجازیخرید لپ تاپ از آمریکاراهنماي خريد از چينرهگیری مرسوله در پستصادرات وارداتصدور کارت بازرگانی مشهدصرافی ترکیهطریقه خرید از سایت های خارجیفروش خط تولید سینک ظرفشوییفروش خط تولید کارتن سازیفروش دلار شیرازفروش دلار کش یوقوانین گمرک ماشینقوانین گمرک ورود ماشینقیمت خرید دلار در بازار آزادکارگو قطرگرفتن کارت بازرگانی تهرانمستر کارت شرکت زرین کیشمشکلات حمل و نقل هوایی ایرانهزینه پست اکسپرسواردات تجهیزات برق صنعتیواردات تجهیزات صنعتیواردات خودرو همگانی شدواردات سگ از المانواردات صادرات آلمانواردات عروسکواردات و ثبت سفارشورود به پی پال

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها