[ad_1]

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایلنا، حسن صالحی معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان شیلات ایران در نشست صمیمی با فعالان شیلاتی استان گلستان تصریح کرد: یکی از ذخیرگاه های مولدین میگو اصلاح شده در کشور است، به طوری که اکثر استان ها برای تامین نیاز خود به گلستان مراجعه می کنند.

وی با اشاره به جایگاه میگوی پرورشی در اقتصاد کشور بیان داشت: ۲ سال پیاپی رکورد صادرات میگو در کشور شکسته شد و هر سال نیز در حال افزایش است. این رکورد توسط میگوی پرورشی رقم خورده است که استان گلستان ، مجتع پرورش میگو گمیشان و سرمایه گذاران فعال در این مجتمع سهم به سزایی در این میزان صادرات و ارزآوری برای کشور داشته اند.

رئیس سازمان شیلات ایران در خصوص بیمه صیادان اظهار کرد: با توجه به اینکه شغل صیادی در زمره مشاغل سخت قرار دارد تمام تلاش خود را می کنیم که مشکلات و مسائل پیرامون این موضوع مرتفع شود و به زودی و طی جلساتی با مسئولین سازمان تامین اجتماعی کشور گام های موثری در این راه برداشته خواهد شد. البته از خود صیادان هم تقاضا داریم اگر پیشنهادی در این زمینه دارند ارائه نمایند.

صالحی با گلایه از پایین بودن مصرف سرانه آبزیان در کشور خاطرنشان کرد: متاسفانه مصرف سرانه آبزیان در کشور ما از نصف متوسط جهانی هم پایین تر است. ادارات استان ها باید تلاش کنند با برگزاری دوره های آموزش طبخ آبزیان در شهرستان های مختلف و آشنا کردن مردم با شیوه های مختلف طبخ انواع آبزیان، میزان سرانه مصرف را در بین خانواده ها رشد دهند.

بیشتر بخوانید :  یارانه‌هایی که شرکت‌های دولتی می‌گیرند!

گفتنی است در این جلسه عبدالحی معاون توسعه آبزی پروری سازمان شیلات ایران، معدنی مدیرکل دفتر میگوی سازمان شیلات ایران، قوانلو مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان، وفایی مدیر کل دامپزشکی استان و جمعی از سرمایه گذاران و فعالان شیلاتی استان حضور داشتند که تولید کنندگان در جمعی صمیمی معضلات و دغدغه های تولید خود را با رئیس سازمان شیلان ایران مطرح نمودند.

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااتاق بازرگانی چيستاتاق بازرگانی زنجاناتاق بازرگانی هامبورگارسال پول به سنگاپورانتقال پول به عراقایرلاینبانک صادرات 10 گردش حساببهترین سایت خرید از خارجپست های بین المللیپی پال تحریمترخیص کار زاهدانترخیص کاری قصرشیرینترخیص کالا گمرک تهرانترخیص کالاهای اولویت 10تلفن خدمات بار هوایی سیطرهحمل بار جرثقیلحمل بار هوایی مشهدحمل دریایی از چینحمل زمینی به انگلیسیحمل زمینی به عراقحمل و نقل بین المللی خودروحمل و نقل دریا بارحمل و نقل یزدخريد اينترنت 4g ايرانسلخرید ابزار عمدهخرید از سایت چینخرید اینترنتی 206 صندوقدارخرید اینترنتی عطرخرید اینترنتی کفشخرید تجهیزات هلال احمرسایت ایبوک لایکشرکت حمل و نقل بین المللی هواییشرکت کارگوصرافی بانک سامانصرافی ولیعصرعلی اکسپرس در نوعروسفروش ابزار گل چینیکارت بازرگانی مدارک مورد نیازکارگو ایرانی در ویتنامگاری حمل بارگمرک پیرانشهرمستر کارت ایرانمستر کارت هک شدهنحوه خرید کالا از سایت های خارجینرخ پی پالهزینه فریت بار به استرالیاواردات خودرو گمرکواردات دوربین مداربسته از دبیواردات صفویهیورو حواله ای

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها