[ad_1]

بررسی های موسسه تامسون رویترز نشان می دهد که میزان صادرات نفت خام اوپک در ماه جولای به رقمی بی سابقه رسیده که عمدتا ناشی از رشد صادرات اعضای آفریقایی این سازمان بوده است. بر این اساس، میزان صادرات نفت اوپک در ماه جولای به ۲۶.۱۱ میلیون بشکه در روز رسیده که ۳۷۰ هزار بشکه در روز نسبت به ماه ژوئن رشد داشته است. نیجریه به تنهایی ۲۶۰ هزار بکشه از این افزایش را به خود اختصاص داده است. میزان صادرات نفت از خاورمیانه از ۱۸.۵۳ میلیون بشکه به ۱۸.۱۴ میلیون بشکه در ماه جولای رسیده و صادرات کشورهای عربستان، کویت و قطر کاهش داشته است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، بیشترین کاهش در صادرات مربوط به عربستان بوده که در ماه جولای به طور متوسط ۷.۱۰ میلیون بشکه نفت صادر کرده که ۳۶۰ هزار بشکه در روز پایین تر از ماه ژوئن بوده است. میزان متوسط صادرات نفت عربستان در سال ۲۰۱۷، ۷.۲۶ میلیون بشکه در روز بوده که تقریبا ۳۰۰ هزار بشکه در روز کمتر از متوسط سال ۲۰۱۶ بوده است. اما با توجه به اینکه سایر تولید کنندگان عضو اوپک به اندازه تولیدشان صادرات خود را کاهش نداده اند، عرضه همچنان بالاتر از تقاضا باقی مانده است.

این گزارش حاکی است، میزان صادرات نفت لیبی نیز در ماه جولای با ۱۲۰ هزار بشکه افزایش به ۸۸۰ هزار بشکه در روز رسیده است. میزان صادرات نفت عراق عملا بدون تغییر مانده و ۳.۲۲ میلیون بشکه در روز بوده است.

میزان صادرات نفت ایران در ماه جولای ۱۰۳ هزار بشکه در روز افزایش داشته و به ۲.۲۹ میلیون بشکه در روز رسیده است. میزان صادرات نفت ایران در سال ۲۰۱۷ میلادی، هر ماه به استثنای ماه آوریل بالای دو میلیون بشکه در روز بوده است.

بیشتر بخوانید :  قطعه سازان در انتظار اقدام عملی مسئولان

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااخبار اختلاس گمرک بوشهربهترین واردات از آلمانبیت کوین قانونیترخیص خودرو دست دومترخیص کار اسباب بازیترخیص کار بندر شهید رجاییترخیص کالا چینجزوه ترخیص کالاحمل بار فاطمیحمل زمینی داخلیحمل و نقل دریایی ایرانحمل و نقل ریلی بین المللیخريد وسايل زناشوييخرید ابزار چرم دوزیخرید ابزار طراحی ناخنخرید انگشتر آلمان نازیخرید انلاین از امریکاخرید اینترنتی 250 فیلم برترخرید دلار گوگل پلیخرید عمده لباس از چینروش خرید از خارجسایت بیت کوین رایگانسایت خرید از سایتهای خارجیشرکت ترخیص کالا خرمشهرصادرات ثعلبصادرات چرم به چینطریقه واردات از دبیفروش ابزار نقره سازیفروش بيت كوينفروش خط تولید مواد غذاییقانون تعرفه گمرکیقرارداد حمل دریاییقوانین سایت آمازونقوانین گمرکی قشمقیمت خرید دلار صرافیکارت بازرگانی تبریزکارگر سادهکشتی جنرال کارگوگمرک کردستانگمرک کنگانگمرک مشهدگمرک یارمزایای پی پالنحوه ترخيص كالا از گمركنحوه ترخیص کالا از ترکیهنحوه ی صادراتواردات تجهیزات پزشکیواردات خودرو ایرانیان مقیم خارجواردات سموم کشاورزیواردات ظروف یکبار مصرف

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها