[ad_1]

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره‌بار عنوان کرد که صادرات میوه و تره‌بار به کشورهای حاشیه خلیج فارس چندان قابل توجه نیست و آن مقداری که صادر می‌شود شامل محصولات فرنگی‌جات است. البته امروز ترکیه قیمت پایینی دارد و اجازه نمی‌دهد ما آن طور که باید محصولات‌مان را عرضه کنیم.

حسین مهاجران در گفت و گو با ایسنا، ‌گفت: ‌صادرات محصولات میوه و تره‌بار ما به کشورهای عربی خیلی انداک است آن مقداری که صادر می‌شود بیشتر به دوبی می‌رود. همچنین بخش دیگری هم به سایر کشورهای حاشیه خلیج فارس از جمله قطر صادر می‌شود.

وی ادامه داد: ‌بیشترین محصولاتی که به کشورهای عربی صادر می‌شود شامل فرنگی جات از جمله کاهو، گل کلم، کلم و تره فرنگی و برخی دیگر از اقلام مورد نظر کشورهای همسایه می‌شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره‌بار تصریح کرد: باید یک برنامه ریزی جامع نسبت به صادرات داشته باشیم، چون آنچه در ایران به عنوان محصولات میوه و تره‌بار تولید می‌شود نسبت کشورهای دیگر از بهترین کیفیت برخوردار است. امروز ترکیه قیمت پایینی دارد و با رقابتی که انجام می‌دهد اجازه نمی‌دهد ما آن طوری که باید محصولات‌مان را عرضه کنیم و شرایط به گونه‌ای شود که کشورهای دیگر با محصولات ما آشنا و متوجه شوند محصول ما متفاوت است.

مهاجران تصریح کرد: این کار نیازمند این است که یک کارگروهی تشکیل شود با کمک هایی که از طریق پرداخت یارانه صورت می‌گیرد قیمت‌ها پایین بیاید و امکان رقابت ایجاد شود یا اینکه دولت باید ورود و مشخص کند چه اقلامی باید صادر شود و ضرر و زیانش را هم خودش تقبل کند. بالاخره باید قدم اولی برداشته شود.

بیشتر بخوانید :  افزایش ۲۵درصدی قاچاق کالا/ ۷۴واحد صنفی غیرمجاز پلمب می‌شود

وی ادامه داد: امروزمی‌بینیم چند قلم از تولیدتمان در دنیا شناخته شده است و مصرف کننده خارجی به قیمت بسیار بالاتری تولیدات ایرانی را می‌خرد و دنبال برند ایرانی می‌گردد. باید بتوانیم در کلیه بخش‌ها محصول مان را معرفی و عرضه کنیم.

مهاجران همچنین عنوان کرد که عمده صادرات میوه و تره‌بارمان به کشورهای حاشیه خلیج فارس از طریق دریا و کشتی صورت می گیرد.

انتهای پیام

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااتاق بازرگانی جمهوری اسلامی ایراناتاق بازرگانی طرح ترافیک 96ارسال پول به ایران از امریکاانواع پست های بین المللیبانک صادرات 10 گردش آخر حساببانک صادرات صندوق اماناتبهترین کالا برای واردات از دبیبیت کوین انجمنبیت کوین تولیدپی پال لینیکسترخیص کاری چیست؟حد ترخص تهرانحمل و ترخیصحمل و نقل بین المللی تورنتوحمل و نقل چاپارحمل و نقل زمینی به ترکیهحمل و نقل عمومی در ایرانحمل و نقل عمومی در نیویورکحواله دلار کاناداخدمات بار هوایی سپید تهرانخريد از سايتهاي چينخرید از سایت Amazonخرید اینترنت 3g همراه اولخرید اینترنتی بنتونخرید اینترنتی توتون پیپخرید اینترنتی جارو شارژیخرید تجهیزات ورزشیخرید دلار مانی بوکرزخرید لب تاپ از خارجخرید و فروش خط تولید پلاستوفومرهگیری مرسوله سفارشیصادرات افغانستانصادرات پسته به چینصادرات خشکبارصادرات سال 1391صرافی تهرانپارسصرافی های تورنتوطریقه واردات خودروقوانین گمرک پستقیمت خرید و فروش یوان چینمراحل واردات تجهیزات پزشکیمستر کارت چیه؟نحوه خرید از سایت های خارجیواردات از چین چگونه استواردات ب ام وواردات چوب بستنیواردات خودرو از دبی سال 92واردات خودرو توسط خانواده شهداواردات خودرو جانبازان 92واردات ظروف چینی

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها