صادرات بیش از ۲۴۵ هزار تن محصولات دامی از استان کرمانشاه

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

علی اصغر بهمنی‌پور در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص میزان صادرات صورت گرفته در  حوزه محصولات دامی از استان کرمانشاه گفت: طی یکسال گذشته ۲۴۵ هزار و ۵۰۲ تن محصولات دامی از استان کرمانشاه به خارج از کشور صادر شده است.

وی ارزش محصولات دامی صادر شده را یک هزار و ۷۱۹ میلیارد ریال اعلام کرد که معادل  معادل ۴۹هزار و ۱۰۰ دلار  است.

مدیرتوسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، کل محصول صادر شده را مربوط به استان کرمانشاه دانست و خاطرنشان کرد:  عمده محصول دامی صادر شده گوسفند زنده  بوده که به کشورهای حوزه خلیج فارس صادر شده اند.

 وی در ادامه اشاره‌ای نیز به صادرات محصولات شیلاتی و آبزیان از استان داشت و گفت: در این حوزه نیز ۲۵۶ تن صادرات صورت گرفته است.

بهمنی پور ارزش صادرات فوق را ۷۳۳ هزار دلار اعلام کرد که معادل  ۲۵.۷ میلیارد ریال است.

 مدیرتوسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: کل محصولات شیلاتی و آبزیان صادر شده از استان مربوط به خود استان و تولید کنندگان داخل استان بوده است.

وی مجموع تولیدات باغی و زارعی استان را ۳ میلیون و  ۶۰۰ هزار تن، محصولات دامی را ۴۵۰ هزار تن و محصولات تولدی در حوزه شیلات و آبزیان استان را ۱۱ هزار تن اعلام کرد.

[ad_2]

Source link

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x