[ad_1]

پایگاه خبری کمیسیون اروپا از رشد ۶۲درصدی مبادلات تجاری اتحادیه اروپا با ایران در ۹ماهه نخست سال جاری میلادی خبر داد. به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، مبادلات تجاری ایران و اتحادیه اروپا که در ماه‌های ژانویه تا سپتامبر سال ۲۰۱۶ بالغ بر ۹.۱۰۱ میلیارد یورو اعلام شده بود در مدت مشابه امسال به ۱۴.۷۸۲ میلیارد یورو افزایش یافته است.

افزایش واردات اروپا از ایران در پی ازسرگیری خرید نفت ایران پس از توافق هسته‌ای نقش مهمی در رشد تجارت دو طرف داشته است.

اعضای اتحادیه اروپا در ۹ماهه نخست ۲۰۱۶ بالغ بر ۳.۴۹۸ میلیارد یورو کالا از ایران وارد کرده بودند که این رقم در ۹ماهه نخست ۲۰۱۷ با رشد ۱۰۷درصدی به ۷.۲۵۲ میلیارد یورو رسیده است.

بر اساس این گزارش صادرات اتحادیه اروپا به ایران در ۹ماهه نخست ۲۰۱۷ نیز رشد ۳۴درصدی داشته و به ۷.۵۳ میلیارد یورو رسیده است. اتحادیه اروپا در ۹ماهه نخست سال ۲۰۱۶ بالغ بر ۵.۶۰۳ میلیارد یورو کالا به ایران صادر کرده بود.

تراز تجاری دو طرف در این مدت به‌میزان ۲۷۸ میلیون یورو به‌نفع اتحادیه اروپا بوده است.

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هاارسال پول به استرالیاانجمن بین المللی حمل و نقل هوایی یاتابیت کوین پلیس فتاپست های بین المللیتجهیزات شبکه تهرانترخیص خودرو مشهدترخیص کالا گمرکحمل بار با کشتی به کاناداحمل بار قطارحمل و نقل بین المللی ارابهحمل و نقل هوایی سیطرهحواله چینخريد اينترنت 3g همراه اولخرید پوشاک امریکاخرید پیراهن آلمانخرید تجهیزات 405خرید چینی توسخرید خط تولید دست دوم شیشه دوجدارهخرید کتاب فارسی از آمازونخودرو وارداتي ويژه معلولينرهگیری مرسوله گستیروش استفاده از بیت کوینسامانه رهگیری مرسولات ناجاسایت خرید و فروش امازونشرکتهای حمل و نقل بین المللی ثبت شدهصادرات ب انگلیسیصادرات چمدانیصادرات خرما به چینصادرات سیمان به چینصادرات شباصادرات هواییضريبة ترخيص السيارات فى مصر 2014ظرفیت حمل بار وانتفروش دلار مستر کارتفروشنده بیت کوینقوانین گمرک کیشكارت بازرگانيکارت بازرگانی سرمایهکارت بازرگانی فروشهزینه ترخیص کالا از گمرکواردات 93واردات پوشاکواردات تجهیزات دامپزشکیواردات چیستواردات خودرو از دبی به ایرانواردات خودرو ایرانیان مقیم خارجواردات قطعات از دبیواردات و صادرات ترکیهوب مانی فروشیک بیت کوین رایگان

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها