[ad_1]

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم؛ قاچاق کالا بعد از براورد شکاف عرضه(واردات و قاچاق) و تقاضا درخصوص کالاهای مختلف، بعد از کسر از رقم معافیتهای قانونی بدست می‌آید. میزان معافیتهای در نظر گرفته شده برای سال ۹۵ بیش از ۳ میلیارد دلار بوده است.

بر اساس آخرین براورد شکاف عرضه و تقاضا یا قاچاق کالاهای مصرفی منتخب، بیشترین حجم این شکاف مربوط به گروه پوشاک با رقم ۲.۵۴ میلیارد دلار بوده است.

بر این اساس قاچاق لوازم خانگی ۶۵۸ میلیون دلار، قاچاق لوازم یدکی ۵۰۵ میلیون دلار، قاچاق رایانه و قطعات بیش از ۹۰۰ میلیون دلار بوده است.

از سوی دیگر در حالی که طرح ریجستری گوشیهای تلفن موبایل در حال اجراست و بر اساس اعلام مسئولان حدود ۹۰ درصد گوشیهای موبایل داخل کشور به صورت قاچاق وارد شده است، شکاف عرضه و تقاضا گوشی تلفن همراه ۶۲۵ میلیون دلار برآورد شده است.

بر مبنای این گزارش قاچاق انواع پارچه۶۶۹ میلیون دلار، قاچاق برنج ۴۳۱ میلیون دلار و قاچاق لوازم آرایشی ۱.۵ میلیارد دلار برآورد شده است.

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هاiphone 5 خرید اینترنتیاتاق بازرگانی دوره های آموزشیاتاق بازرگانی شهرکرداتاق بازرگانی گرگانانتقال پول به حساب تجارتانتقال پول به عربستانانتقال پول ملت به ملتبازی و بیت کوینبیت کوین ویکی پدیاپست سریع Dhlپی پال گرجستانحساب پی پال در ایرانحمل بار در اهوازحمل بار زعفرانیهحواله ارزی یوانحواله وب مانیخريد اينترنتي ديوان شمسخريد كارت تلفن خارج از كشورخرید ابزار برقی دست دومخرید اینترنتی از سایت علی باباخرید اینترنتی ذکر شمارخرید اینترنتی فندک زیپوخرید اینترنتی قهوهخرید اینترنتی نقره جاتخرید تجهیزات ساختمانیخرید دلار اسکریلخرید دلار هکیخرید قطعات موبایل از چینخرید گوشی از خارجخرید مستقیم از سایت های خارجیخرید و فروش ابزار الاترهگیری مرسولات چاپاررهگیری مرسوله پستیسایت پست بین المللیصادرات به آمریکاصادرات نفت ایران به چینصادرات نمکصدور کارت بازرگانی لرستانفروش خط تولید قند کلهفروشگاه ابزارقوانین گمرک قزاقستانقوانین گمرک ماشینکارت هوشمند بازرگانی چیست؟کرایه حمل کانتینر از چینمراحل ترخيص خودرو از پاركينگنرخ حواله چینهزینه حمل کانتینر از چین به ایرانواردات ابزار از چینواردات دکوری از چینواردات سیب زمینی

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها