[ad_1]

به گزارش تراز ،حبیب‌الله مسعودی‌فرید در نشست خبری که چهارشنبه شب در شیرخوارگاه معتضدی کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: تا پایان امسال سامانه الکترونیکی کاهش طلاق در استان کرمانشاه و ۹ استان کشور راه‌اندازی خواهد شد.

معاون اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: مداخلات تخصصی موجب سازش  ۲۵ درصدی بین زوجین شده است.
مسعودی‌فرید از اختصاص ۲۰ میلیارد تومان برای ساماندهی کودکان کار و خیابانی خبر داد و افزود: میزان پذیرش کودکان خیابانی و کار در مراکز کودک و خانواده در سال گذشته ۵۰ درصد افزایش یافت.وی با اشاره به اختصاص اولیه ۵۰۰ میلیون تومان برای مراکز جامع خدمات بهزیستی در مناطق محروم کشور بیان کرد: این اعتبار برای ارائه خدمات به ۱۰ هزار نفر در هر شهر است.
معاون اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه سازمان بهزیستی در سال‌های اخیر عرصه‌های مختلف به‌ویژه آسیب‌های اجتماعی را مورد بررسی قرار داده است گفت: ۱۸ کارگروه در قالب آسیب‌های اجتماعی تشکیل شده که بهزیستی در ۱۳ کارگروه عضو است.
مسعودی‌فرید از اقدامات سازمان بهزیستی کشور در تدوین مطالب روانشناختی و روانشناسی ویژه کودکان و نوجوانان در مدارس خبر داد و افزود: در مجموع ۵۶ کتابچه آموزشی در موضوعات مختلف روانشناسی ویژه نوجوانان تدوین شده است.
وی با اشاره به اینکه خوشبختانه در سال‌های اخیر حساسیت مردم نسبت به کودک‌آزاری افزایش یافته است عنوان کرد: در سال گذشته ۱۳ هزار تماس در ارتباط با کودک‌آزاری با اورژانس اجتماعی برقرار شد.
معاون اجتماعی سازمان بهزیستی کشور از شناسایی ۷۰ هزار کودک کار و خیابانی در کشور خبر داد و گفت‌: در اواخر مهرماه همایش ملی سلامت اجتماعی کودکان و نوجوانان از سوی سازمان بهزیستی برگزار خواهد شد.
مسعودی‌‌فرید با اشاره به اینکه تاپایان سال گذشته ۱۹۷ مرکز اورژانس اجتماعی در کشور راه‌اندازی شد بیان کرد: تا پایان امسال بالغ بر ۱۴۰ مرکز دیگر نیز راه‌اندازی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید :  برند و صادرات

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااتاق بازرگانی هندارسال حواله به چینپست سریع Tpgپست سریع به امریکاپست سریع بین المللیپی پال کارت رایگانتجهیزات شبکه اچ پیتجهیزات شبکه چیستترخیص کار در بندر عباسترخیص کالا از گمرک جلفاترخیص کالا با کارت بازرگانیترخیص کالا مرز پرویزخانترخیص کالا و وارداتترخیصیه و قبض انبارحساب پي پال چيستحمل بار از طریق راه اهنحمل بار منزلحمل و نقل آ.غحمل و نقل جاده ای کالاخدمات بار هوایی نفیس ترابرخرید اینترنتی 0901خرید اینترنتی سیم کارت 0901خرید اینترنتی طبلخرید خط تولید سوسیس و کالباسخرید لیوان منچستر یونایتدروال ترخیص کالاروش خرید از Ebayشعبه 0239 صادراتصادرات تركياصادرات سیمانصادرات شترمرغصرافی اصرافی تصرافی توکلی در لندنصرافی نیکانقوانین جدید گمرک خودروقیمت تجهیزات شبکه رکقیمت حمل بار از چینقیمت حمل هواییقیمت خرید دلار امریکاکارت بازرگانی سرمایهماده 5 قانون اتاق بازرگانینرخ حواله دلار به آمریکاهزینه حمل بار از چین به ایرانهزینه فریت بار به آلمانواردات دام زندهواردات سیب زمینیواردات کامیون دست دومواردات لباس عروس از چینواردات لوازم یدکی خودرو از چین

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها