[ad_1]

صادرات آلومینیوم از کارخانه فلزات شرکت قطلوم در پی قطع روابط دیپلماتیک میان عربستان و متحدانش با قطر، متوقف شده است و ازسرگیری آن ممکن است مدتی به طول بینجامد.

به گزارش ایسنا، شرکت نروژی نورسک هیدرو که در شرکت قطلوم سهم دارد، روز سه شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد بیشتر صادرات قطلوم معمولا از طریق بندر جبل علی در امارات متحده عربی صورت می‌گیرد اما این بندر از صبح سه شنبه به روی همه کالاهای قطری بسته شده است.

کشورهای عربستان سعودی، مصر، بحرین و امارات متحده عربی روز دوشنبه با متهم کردن قطر به حمایت از تروریسم و مداخله در امور داخلی، روابط دیپلماتیکشان با دوحه را قطع کردند. قطر این اقدام را محکوم و آن را بر پایه دروغ خواند.

نورسک هیدرو در شرکت قطلوم که بیش از ۶۰۰ هزار تن آلومینیوم اولیه در سال تولید می‌کند، ۵۰ درصد سهم دارد. محصول این شرکت به مشتریانی در آسیا، اروپا و آمریکا صادر می‌شود.

شرکت دولتی قطر پترولیوم در نیم دیگر قطلوم سهم دارد.

نورسک هیدرو اعلام کرد قطلوم که از سوی مالکانش (نورسک هیدرو و قطر پترولیوم) مورد حمایت قرار دارد، در حال حاضر در تلاش برای یافتن مسیر صادرات جایگزینی است تا به خدمات رسانی به مشتریان جهانی خود ادامه دهد.

بر اساس گزارش رویترز، یک سخنگوی این شرکت اظهار کرد هر گونه راه‌کاری زمان خواهد برد. گزینه‌های متعددی وجود دارند و ما همه احتمالات را بررسی خواهیم کرد اما این موضوع پیچیده بوده و زمان می‌برد.

انتهای پیام

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هاآموزش واردات از دبیاتاق بازرگانی بین المللی iccانتخابات اتاق بازرگانی اسفند 93بازرسی گمرک فرودگاه امامبانک صادرات 4196پست اکسپرس شیرازتجهیزات شبکه سوئیچتجهیزات شبکه نوریتحقیق درباره حمل و نقل هواییترخیص کالاهای گروه 10تمدید کارت بازرگانی فرم دالچگونه کارت بازرگانی دریافت کنیمحساب وب مانيحمل بار به زاهدانحمل و نقل بین المللی صباخرید ابزار کارکردهخرید اینترنتی از آمریکاخرید اینترنتی از سایتهای خارجیخرید اینترنتی روسریخرید اینترنتی قرص روهیپنولخرید اینترنتی قرص سایتوتکخرید اینترنتی هواپیمایی ماهانخرید تجهیزات تصویربرداریخرید تجهیزات راناخرید چینی خارجیخرید لیوان یکبار مصرفخرید و فروش دلار نتلرخرید وب مانی انلاینروال ترخیص کالاسایت خرید و فروش امازونسایت علی اکسپرسشرکت حمل و نقل ریلی غزالشرکت واردات از آلمانصدور کارت بازرگانی هوشمندصرافی سلامتصرافی ضرابفروش ابزار چرمفروش ابزار روانشناسیفروش خط تولید حلوا شکریفروش خط تولید خودکارقانون تعرفه گمرکیقوانین گمرک سروقوانین گمرکی تایلندگمرک دبیگمرک گناوهنموذج 4 صادراتواردات آلمانواردات خودرو از اربیل عراقواردات خودرو قوانینواردات دارو از دبی

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها