[ad_1]

روابط عمومی گروه تجاری ققنوس: مدیرعامل مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپا گفت: تحقیقات خود را در زمینه طراحی محصولات آینده و افزایش عمق داخلی‌سازی محصولات، با مشارکت شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی ادامه خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری روابط عمومی گروه تجاری ققنوس ، مهدی پازوکی در بازدید از نمایشگاه بین‌المللی تهران و حضور در بخش شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی افزود: این شرکت‌ها که برای نخستین‌بار و با کمک سایپا توانسته‌اند در نمایشگاه خودرو حضور یابند، ظرفیت‌های بسیار خوبی در زمینه طراحی و ساخت قطعات پیشرفته خودرویی دارند که می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.

وی ادامه داد: ابتکاری که گروه سایپا در زمینه مشارکت دادن شرکت‌های خلاق و مبتکر ایرانی در نمایشگاه امسال نشان داده، فتح‌بابی است که می‌تواند موجب خودکفایی صنعت خودرو در دوران تحریم‌ها شود.

پازوکی در پایان گفت: باتوجه به برنامه تولید آینده سایپا و سرمایه‌گذاری در زمینه تولید محصولات برخوردار از بیشترین امکان داخلی‌سازی، همکاری با شرکت‌های ایرانی می‌تواند در این زمینه مفید و موثر باشد.

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها