شروع فعالیت نسل جدید مناطق آزاد در دولت دوازدهم

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

دبیر شورای عالی مناطق آزاد گفت: دولت دوازدهم، نسل چهارم مناطق آزاد مبنی بر مناطق مالی را در دستور کار خود دارد که البته شروع فعالیت نسل چهارم مناطق آزاد نیازمند حضور بانک های بین المللی در منطقه، بانکداری اسلامی و حق انتخاب صندوق بیمه از سوی کارکنان است.

به گزارش ایسنا، اکبر ترکان در نشست با کارآفرینان و تولیدکنندگان منطقه آزاد ماکو با اشاره به غلبه کردن دغدغه های مردم و مسئولین منطقه به گرایشات تولیدی اظهار کرد: بروکراسی یک اصل مهم برای پیشرفت منطقه و کشور است، پس نباید در این اصل به مشکل برخورد.

ترکان با تاکید بر این که امورات و کارهای اداری بانک ها بر خلاف بانکداری اسلامی در حال اجراست، افزود: بانکداری غیر اسلامی یک مانع بزرگ در برابر تحقق اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال است.

وی بر ضرورت حضور بانک های بین المللی در مناطق آزاد اشاره و تصریح کرد: با این حساب می توانیم ملاک هایی برای سنجش بانکداری ایرانی با سایر بانک ها و زمینه ورود به نسل چهارم مناطق آزاد را در کشور داشته باشیم.

مشاور رئیس جمهور در تشریح بخش های مختلف مناطق آزاد تصریح کرد: دولت دوازدهم، نسل چهارم مناطق آزاد مبنی بر مناطق مالی را در دستور کار خود دارد.

وی بر ضرورت توجه و حساسیت وزارت اقتصاد و دارایی بر امر تولید و اشتغال اشاره کرد و گفت: با انتقال مناطق آزاد زیر نظر وزارت اقتصاد و دارایی انتظار داریم تا این امر پررنگ تر به چشم بخورد.

مشاور رئیس جمهور گفت: بیمه شده باید از صندوقی بیمه دریافت کند که از آن صندوق راضی باشد.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور افزود: بیمه درمانی باید به اختیار کارکنان از محل صندوق بیمه خواسته وی انتقال یابد.

ترکان با اشاره به فعالیت چند ساله منطقه آزاد ماکو افزود: منطقه آزاد ماکو در این مدت زمان کم توانسته در بخش های مختلف عمرانی و زیرساختی گام های بزرگی بردارد.

وی بر رسیدن خط انتقال راه آهن در آینده نه چندان دور به منطقه آزاد ماکو خبر داد و افزود: طرح های حمل و نقل ریلی در برنامه های دولت است.

مشاور رئیس جمهور بر گسترش تبادلات از مرز پلدشت اشاره و تصریح کرد: مرز پلدشت با وجود سرمایه گذاری زیاد در این پل مرزی، رونق چندانی مشاهده نمی شود و نیازمند همکاری تولیدکنندگان در به رونق نشاندن این مرز است.

به گزارش ایسنا در این جلسه مسائلی از جمله سرمایه در گردش، انتقال خطوط آب، برق و گاز به شهرک های صنعتی و ضرورت حضور بانک های بین المللی برای تسهیل در تبادلات ارزی از سوی تولید کنندگان و کار آفرینان مطرح شد. 

انتهای پیام

[ad_2]

Source link

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x