شاگرد اول‌های خصوصی‌سازی معرفی شدند

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم؛ همایش ارزیابی عملکرد خصوصی‌سازی در اجرای سیاستهای کلی اصل ۴۴ صبح امروز با هدف معرفی و تقدیر از شرکتهای واگذار شده‌ای که بهترین عملکرد را پس از خصوصی‌سازی داشته‌اند، در محل مرکز همایشهای بین‌المللی صدا و سیما برگزار ‌شد.

در این همایش که با حضور وزیر اقتصاد، مدیران شرکتهای برتر، روسای اتاقها، پژوهشگران و دانشجویان و مدیران سازمان خصوصی‌سازی برگزار ‌شد، شرکتهایی که پس از واگذاری بهترین عملکرد را در زمینه‌های مختلف داشتند معرفی و از آنها تقدیر شد.

بر این اساس شرکت‌های نیرپارس در شاخص بهره‌وری، پترو (تولیدکننده پمپ‌های آبی) در معیار اشتغال، پتروشیمی پردیس در معیار اشتغال، سیمان هگمتان در شاخص اشتغال، پتروشیمی رازی در کل میعارها، زایندآب در کل معیارها حائز رتبه‌های برتر و همچنین سه شرکت پخش سراسری کالای کالبر در شاخص بهره‌وری، سیمان زابل در شاخص اشتغال و پتروشیمی تبریز در تمامی شاخص‌ها حائز نخست در زمینه اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی از سوی سازمان خصوصی‌سازی شدند و از آنها تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است، در بررسی‌های صورت گرفته برای شناسایی این شرکتهای برتر که توسط چند پژوهشکده مرتبط با این موضوع انجام شده، هفت شاخص مهم از جمله بهره‌وری، اشتغال، کارایی، توسعه، مالیات، سرمایه‌گذاری و … که هر یک دارای چند زیرشاخه هستند ملاک کارشناسی قرار گرفت و در نهایت تعدادی از شرکتها بیشترین نمره را در این زمینه کسب کرده‌ و به عنوان برترین‌ها مشخص شدند.

همچنین دوره مورد ارزیابی عملکرد این شرکتها که پایش علمی آنها با بررسی بیش از ۱۰۰ شرکتی که سهام آنها بصورت بلوکی واگذار شده انجام گردید، به دو بخش تقسیم می‌شود که یک دوره سه سال پیش و سه سال بعد از واگذاری هر یک از این شرکتهاست و دوره دوم نیز سه سال قبل و نیز همه سالهای پس از واگذاری است.

انتهای پیام/

[ad_2]

Source link

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x