[ad_1]

رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: با خبر هستیم طیب‌نیا شاگرد اول کابینه یازدهم در دولت دوازدهم حضور ندارد و در چهارمین سال حضور وی در وزارت اقتصاد بخش خصوصی به این اعتقاد دارد که وی توانست اقتصاد ایران را علمی کند.

به گزارش ایسنا، غلامحسین شافعی در شصت و نهمین نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی اظهار کرد: شورای گفت و گو یکی از کارآمدتزین نهادهای قانونی است که متاسفانه پس از تصویب قانون یکسال تعطیل بود و با دولت یازدهم فعالیت خود را آغاز کرد.

وی بیان کرد: هرچه زمان گذشت شورای گفت و گو به سمت بلوغ حرکت کرد و به یمن رئیس معتقد به شورای گفت و گو پایه گذاری قابل اتکایی برای شورا ایجاد کرد، مسائل و مشکلات مطروحه را به جد مطرح نکردند ولی چون نتایج به عهده طیب نیا نبود لزوما نتیجه نداد.

شافعی ادامه داد: طیب نیا به دلیل اعتقاد شخصی به این نهاد تلاش های فراوانی کرد و با علاقه مندی امور را پیگیری کرد. گرچه مطرح می شد که فرماندهی اقتصادی با طیب نیاست ولی چنین نبود و ما عزلت و تنهایی او را در بسیاری از مسائل شاهد بودیم و همه محدودیت ها باعث شد انچه در شورا گذشت به نتیجه مطلوب نرسید. او در اجرای اصل ۴۴ و خصوصی سازی هم حاضر شد و رنج های فراوانی کشید و ما شاهد بودیم اما متاسفانه در مجموع از عملکرد خصوصی سازی کسی راضی نیست، چراکه مسائل و مشکلات هیئت واگذاری باعث شد علی رغم همه تلاش های او، نتیجه مطلوب حاصل نشود.

بیشتر بخوانید :  زنگنه: بابک زنجانی پدیده استثنایی در تاریخ کلاهبرداری بین المللی است

رییس اتاق بازرگانی با تاکید بر تاثیر طیب نیا بر علمی کردن اقتصاد ایران گفت:‌ خبر داریم که طیب نیا به عنوان شاگرد اول کابینه یازدهم در کابینه دولت دوازدهم نیست ولی کسی که خدمت کرده عنوان لازم ندارد و می‌تواند در هر شرایطی به این مملکت خدمت کند و امیدوارم هر جا فعالیت می کند ارتباطش را با بخش خصوصی  حفظ نماید.

انتهای پیام

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااتاق بازرگانی شهرکردبیت کوین ثبت نامتجهیزات شبکه در کرجترخیص خودرو از گمرکترخیص قطعات کامپیوترترخیص کالا نوشهرحمل بار با هواپیماحمل خرده بار از چینحمل و نقل شهری+pptحمل و نقل فراگامانحمل و نقل مسافری دریاییخدمات بار هوایی اتاخدمات حمل هواییخرید از Amazon و Ebayخرید از ایوو چینخرید اینترنتی ابزار طراحی ناخنخرید اینترنتی تخته نرد ارزانخرید اینترنتی طلاخرید اینترنتی عروسک خرس بزرگخرید اینترنتی غذا در شیرازخرید خط تولید زغال فشردهخرید دلار در تهرانخرید گندم از آلمانخرید مستر کارت مجازی قابل شارژخرید و فروش دلار غیرقانونیخرید و فروش یوان چینخودپرداز بیت کویندانلود سایفون 3 سایت امازونروش خرید از سایت Amazonساخت مستر کارت جعلیستاد های ترخیص خودروشرايط واردات خودرو از دبيصادرات فرش ماشینیصنعت حمل و نقل در ژاپنفروش ابزار روانشناسیفروش خط تولید قند کلهقانون قابل اجرا در حمل و نقل هواییقوانین جدید گمرک خودروقوانین گمرکی کره جنوبیقیمت حواله دلار امروزکارت بازرگانی قشمگمرک امام خمینیگمرک جنوبگمرک فریدونکنارمزایای کارت بازرگانی چیستمستر کارت دبیتهزینه پست اکسپرسواردات خودرو جانبازیواردات لباس از آلمانواردات مواد غذایی از دبی

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها