[ad_1]

روابط عمومی گروه تجاری ققنوس: شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه ۳۱۶۶ واحد رشد کرد.

به گزارش خبرگزاری روابط عمومی گروه تجاری ققنوس ، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه تعداد یک میلیارد و ۳۸۲میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش ۳۸۱ میلیارد تومان در ۱۲۰ هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد ۳۱۶۶واحدی در ارتفاع ۱۶۶ هزار و ۳۰۴واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر مثبت بر رشد دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران و سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین شد و در مقابل نمادهای معاملاتی پتروشیمی جم، مخابرات ایران و ارتباطات سیار ایران با افت خود مانع افزایش بیشتر شاخص بورس شدند.

شاخص‌های اصلی بازار سرمایه هم روز مثبتی را پشت سر گذاشتند به‌طوری که شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) ۹۲۰واحد، کل (هموزن) ۲۹۳واحد، قیمت (هموزن) ۲۰۶واحد، آزاد شناور ۳۹۱۰واحد و شاخص‌های‌ بازار اول و دوم به‌ترتیب ۲۷۱۶و ۴۴۵۱واحد رشد کردند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۷۴۸ میلیون ورقه به‌ارزش ۶۴۵میلیارد تومان در ۱۰۴هزار نوبت، آیفکس ۴۹ واحد رشد کرد و در ارتفاع  ۱۸۲۴ واحد قرار گرفت.

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها