[ad_1]

روابط عمومی گروه تجاری ققنوس: در سایه سوکت دستگاه‌های نظارتی از قبیل سازمان‌های تعزیرات حکومتی و حمایت مصرف کنندکان و تولید کنندگان، بازرسی اتاق اصناف و تشکل‌های صنفی قیمت هر کیلوگرم مرغ در تهران به ۱۲۱۰۰ تومان رسید که حدود ۴ هزار تومان بالاتر از نرخ مصوب تنظیم بازار است.

به گزارش خبرگزاری روابط عمومی گروه تجاری ققنوس ، قیمت هر کیلوگرم مرغ در بازار خرده فروشی تهران به ۱۲۱۰۰ تومان رسید که حدود ۴۰۰۰ تومان بالاتر از آخرین قیمت مصوبه کارگروه تنظیم بازار است.

آخرین قیمت (سقف قیمت) مصوب هرکیلوگرم مرغ در کارگروه تنظیم بازار ۸۱۷۵ تومان تعیین شده است اما این نرخ مورد قبول تشکلهای مرغداری نیست و در جلسات اخیر تنظیم بازار فعالین این بخش با مسئولین دولتی درباره نرخ جدید مرغ به توافق نرسیدند.

 صادرات مرغ چندی پیش به دلیل افزایش قیمت این محصول در بازار مصرف متوقف شد اما تنها به فاصله ۴ روز این بخشنامه ملغی شد و صادرات این محصول با وجود افزایش قیمتها در بازار داخلی ادامه یافت.

بر اساس اعلام اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی قیمت امروز هر کیلوگرم مرغ گرم ؛استعلامی کشتارگاههای تهران ۱۰۹۰۰ تومان، پخش ۱۱۱۰۰ تومان، خرده فروشی۱۲۱۰۰ تومان، سینه با کتف ۱۹۵۰۰ تومان، سینه بدون کتف ۲۰۵۰۰ تومان و  فیله ۲۲۵۰۰ تومان است.

 

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها