[ad_1]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران،علی یزدانی در همایش روز صنایع کوچک با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در زمینه لزوم اهتمام و توجه بیشتر به صنایع کوچک گفت: معظم له در فرمایشات خود خواستار احیا و زنده کردن تولید داخلی و حمایت از صنایع کوچک شده اند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت صنایع کوچک در اقتصاد ملی گفت :صنایع کوچک با سهم ۹۶درصدی از صنایع ،از کثرت بالایی در کشور برخوردارند که در توسعه پایدار و توسعه متوازن منطقه ای و جلوگیری از بیکاری و مهارجرت نقش برجسته دارند.

وی از اشتغال یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در صنایع کوچک در سطح کشور خبر داد و گفت: این صنایع در ایجاد اشتغال و کارآفرینی کشوربا سهم ۴۲درصدی  نقشی مهم دارند.

یزدانی نقش صنایع کوچک در تحقق اقتصاد مقاومتی را  مهم  دانست و گفت :این صنایع کارکرد های مختلفی در زمینه های درون گرایی ،برون گرایی مردمی بودن ،اقتصاددانش بنیان و عدالت محوری دارند که این شاخص ها تجلی گر تحقق اقتصاد  مقاوتی است.

مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در ادامه با اشاره به برخی دستاوردهای این سازمان در  در دولت یازدهم از انعقاد ۱۴۷۹۷ فقره قرارداد سرمایه‌گذاری در شهرکها و نواحی صنعتی خبردادوگفت:در این ۴سال ۸۰۹۹ واحد صنعتی با اشتغال ۱۳۲۱۹۶ نفرنیز به بهره برداری رسیدند و ۳۴۶۸ واحد صنعتی غیرفعال نیز با اشتغال ۵۷۴۶۰ نفر مجددا راه اندازی شدند.

یزدانی همچنین  از  انجام ۸۹ مورد سرمایه‌گذاری خارجی به ارزش ۱.۸۴ میلیارد دلار و با اشتغالی بالغ بر ۵۶۳۹ نفر در شهرکها و نواحی صنعتی کشوردر ۴سال دولت تدبیر و امید خبرداد.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های ایراندر بخش دیگری از سخنان خود  از تلاش های مهندس نعمت زاده وزیر صنعت ،معدن و تجارت در اعتلای بخش  صنعت و تجارت  ایران قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید :  سفیر سوریه: درهای کشورمان به روی ایران برای بازسازی باز است - اخبار تسنیم

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هاآژانس خدمات حمل بار هوایی سپیدبالاتاق بازرگانی دزفولاتاق بازرگانی یونانارسال پول به ایران از امریکاانتقال پول به حساب بانک صادراتانتقال پول به حساب دیگر اینترنتیانتقال پول به مستر کارتبیت کوین خرید فروشپرشين كارگوترخیص خودرو کرجترخیص کار گمرک در کرجترخیص کار مرز شلمچهچگونه ترخیص کار شومحمل سریع هواییحمل و نقل بین المللی کرمانحمل و نقل هوایی هماحواله دلار سنگاپورخريد از علي باباخرید از amazonخرید از آمازون لک لکخرید اینترنتی سریال عاشقانهخرید اینترنتی صنایع دستی چوبیخرید تجهیزات تابلو برقخرید تجهیزات نظامیخرید تجهیزات والیبالخرید چینی گل سرخیخرید دلار با نرخ دولتیخرید دلار به نرخ دولتیخرید دلار ویزاخرید ماشین از رده خارجدلار صرافی 365سايت خريد Ebayستاد ترخیص خودرو زنجان شمالیشرکت های حمل بین المللیصادرات انار به ژاپنصادرات به افغانستانصرافی آرینفروش ابزار و یراق آلاتفروش خط تولید ورق کارتنقیمت مزدا 3 وارداتیلباس علی اکسپرسمجوز ترخیص کالاهای لوکس از گمرک صادر شدنمایشگاه حمل و نقل ریلی 93واردات المانواردات بنر خام از چینواردات حبوبات در سال 92واردات خودرو از دبیواردات خودرو دانشجویانواردات خودرو دبیواردات هیوندای النترا

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها