[ad_1]

به گزارش خبرگزاری روابط عمومی گروه تجاری ققنوس  به نقل از رویترز، روز چهارشنبه، پس از این‌که گزارش ها از  درآمدهای قدرتمند شرکت‌ها در آمریکا باعث شد وال‌استریت از سقوط باز گردد و امید به بازارهای درحال ظهور و ارزهای آنها بیشتر شود، سهام آسیایی هم روز آسوده‌ای را سپری کرد.

شاخص نیکی ژاپن با جهش فراتر از انتظار ۱.۷ درصدی به کار خود پایان داد، اما همچنان برای جبران ضررهای هفته گذشته نیاز به بهبود دارد.

سویچیرو مونجی، اقتصاددان شرکت سرمایه‌گذاری دایوا اس‌بی، می‌گوید: سقوط اخیر سهام تحت تاثیر عوامل قانع‌کننده‌ای نبوده است و ممکن است بازارها پس از رشد شدید قیمت‌ها نیازمند این بودند که قیمت‌ها تا حدی تعدیل شوند و اعلام درآمدهای شرکت‌ها در روزهای آینده می‌تواند شواهد اقتصادی قدرتمند اساسی‌ای ارائه کند.

گسترده‌ترین شاخص سهام آسیا اقیانوسیه ام‌اس‌سی‌آی بدون سهام ژاپن، ۰.۷ درصد بالا رفت.

کوسپی کره‌جنوبی ۱.۲ درصد جهش کرد.

داده‌های تاجران اروپایی هم حاکی از این است که هر سه شاخص مهم سهام اروپا در مقادیر بالاتری باز خواهند شد.

اما سهام شرکت‌های برتر چین اندکی از این روند عقب ماند و تنها ۰.۲ درصد رشد کرد تا همچنان حال‌وهوای اقتصادی را تهدید کند.

در وال‌استریت، هر سه شاخص مهم بازار، بالاترین سود یک‌روزه خود از ماه مارچ تا کنون را ثبت کردند. میانگین صنعتی داوجونز ۲.۱۷ درصد جهش کرد، اس‌اندپی ۲.۱۵ درصد به ارزش خود افزود و کامپوزین نزدک ۲.۹۸ درصد بالاتر بسته شد.

سهام شرکت نت‌فلیکس پس از این‌که اعلام شد عملکردی بسیار فراتر از انتظار داشته است و ۷ میلیون کاربر اضافه کرده است، با جهش آسمان‌خراش‌گونه ۱۲ درصدی روبرو شد.

بیشتر بخوانید :  مدل کسب وکار بانک قرض الحسنه رسالت، ایجاد اشتغال مستقیم است

این عملکرد کافی بود تا سهام شرکت‌های آلفابت، فیسبوک و آمازون هم ۱ درصد جهش کنند.

در بازار ارز، دلار در برابر ین تقویت شد و به نرخ برابری ۱۱۲.۳۵ رسید، اما در برابر یورو در نرخ ۱.۱۵۷۰ ثابت ماند. در برابر سبد ارزهای مهم جهان دلار در نرخ ۹۵.۱۲۳ واحد بدون تغییر بود.

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها