[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از شین‌هوا، وضعیت نامعین اقتصاد مربوط به برگزیت و نگرانی‌های بازارهای مالی خودرو از این که اعتبار تسهیل شده ممکن است موجب دامن زدن به حباب اعتباری شود، منجر شد تعداد خودروهای جدیدی که در انگلستان فروخته شدند، به شدت افت کند.

انجمن تولیدکنندگان موتور و تاجران (اس‌ام‌ام‌تی) گزارش داد که در ماه سپتامبر، تعداد خودروهای جدید ثبت شده در انگلستان ۹.۳ درصد نسبت به سپتامبر سال گذشته، سقوط داشته است.

هاوارد آرچر، متخصص ارشد اقتصاد انگلیس در ای‌وای آیتم کلاب، به شین‌هوا گفت: این آمار بسیار ناامیدکننده‌ است و با در نظر گرفتن این که ماه سپتامبر به دلیل تغییر پلاک خودروها، ماه کلیدی‌ای برای صنعت خودرو بود، آمار حتی ناامیدکننده‌تر هم هست.

آرچر گفت: این اولین افت در ماه سپتامبر از سال ۲۰۱۱ تا کنون بوده و ۶ ماه متوالی است که نسبت به ماه‌های سال قبل فروش خودرو در حال افت است و سقوط نسبتا بزرگی در این بخش اتفاق افتاده است.

وی گفت: فروش خودرو بخش خصوصی افت کرده که این به وضوح نشانه آن است که مصرف‌کننده‌ها تحت فشار تورم قرار دارند و اعتماد به نفس آنها شکننده شده است. مصرف‌کننده‌ها در مورد پول خرج کردن برای آیتم‌های گران‌قیمت با احتیاط زیادی عمل می‌کنند.

بخش خودروی جدید در ماه‌های اخیر، با سقوط‌های بزرگی در فروش خود مواجه شده است و فروش آنها نسبت به سال گذشته در ماه آگوست ۶.۴ درصد و در ماه جولای ۹.۳ درصد افت داشته است.

معمولا در ماه سپتامبر که پلاک‌های ثبت شده جدید صادر می‌شود، معمولا انتظار می‌رود که فروش خودرو تقویت شود؛ اما در ماه گذشته فروش خودرو در بخش خصوصی با سقوطی ۸.۸ درصدی نسبت به سال گذشته روبرو شد.

بیشتر بخوانید :  نرخ سکه نزولی شد

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هاآموزش وب مانی کلاسیکاتاق بازرگانی یزدارسال پول به تایوانانتقال پول به حساب دیگر اینترنتیانتقال پول به خارج کشورتاریخچه حمل و نقل هوایی در جهانتجهیزات شبکه اکتیوترخیص تجارت غزلترخیص کار بندر امامترخیص کاران گمرک بندرعباستعرفه واردات تجهیزات دندانپزشکیحمل بار به ترکیهحمل و نقل ترافيكحمل و نقل دریایی از چینحمل و نقل کالا از دبی به ایرانحمل و نقل هوایی و گردشگریحواله ارزی یوانخريد ابزار ميوه آراييخرید خط تولید فیلتر روغن ماشینخرید شارژ تلفن خارج از کشورخرید قطعات کامپیوتر از خارجسایت امازون گوشیسفارش خرید از سایت خارجیشرايط ترخيص خودروشرایط ترخیص کالا از گمرکشرکت پست بین المللی Tntشرکت حمل و نقل بین المللی چینشرکت حمل و نقل بین المللی زمینیصادرات خودروصادرات کالاصرافي صفيرصرافی آ اس پفروش تجهیزات ذخیره سازیفروش خط تولید خمیر کاغذفروش کابل و تجهیزات شبکهفریت بار کلگریقوانین گمرکات افغانستانقوانین گمرکی منطقه آزاد اروندقيمت يورو حواله ايقیمت خرید یوان چینکشتی جنرال کارگوگمرک رازیگمرک نوینگمرک واردات کالالوگوی سایت آمازونماهنامه گمرک و تجارتنرخ حواله يورونمایندگی مستر کارتواردات خط تولید سرنگواردات خودرو به ایران

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها