[ad_1]

روابط عمومی گروه تجاری ققنوس: دوشنبه شب، در معاملات وال‌استریت، درحالی که سرمایه‌گذاران سهام اپل، اینترنت و سایر سهام تکنولوژی را رها کردند، شاخص‌های سهام آمریکا پایین آمد و شاخص نزدک ۳ درصد سقوط کرد.

به گزارش خبرگزاری روابط عمومی گروه تجاری ققنوس به نقل از رویترز، دوشنبه شب، در معاملات وال‌استریت، درحالی که سرمایه‌گذاران سهام اپل، اینترنت و سایر سهام تکنولوژی را رها کردند، شاخص‌های سهام آمریکا پایین آمد و شاخص نزدک ۳ درصد سقوط کرد. به این ترتیب اعتماد به گروه سهام تکنولوژی که مدت‌ها باعث رشد بازار سهام بودند، متزلزل‌تر شد.

خبرهای ضدونقیض در مورد مواضع تجاری چین و آمریکا هم باعث شد تا سرمایه‌گذاران محتاط‌تر عمل کنند.

سهام اپل، پس از این که وال‌استریت ژورنال گزارش داد این شرکت در هفته‌های اخیر سفارشات تولید خود برای هر ۳ مدل آیفون معرفی شده در سپتامبر امسال را کاهش داده است، سقوط کرد.

سهام اپل ۴.۰ درصد سقوط کرد و قیمت هر سهم آن به ۱۸۵.۸۶ دلار رسید و حالا به علت فروش ناامیدکننده در ربع سال مربوط به تعطیلات و چشم‌انداز ضعیف از سوی چندین تامین‌کننده قطعات خود، ۱۹.۹ درصد پایین‌تر از رکورد ۳ اکتبر خود می‌باشد.

شاخص تکنولوژی اس‌اندپی ۳.۸ درصد سقوط کرد.

سهام پیشتازان دیگر بازار، نظیر سهام گروه فانگ (فیسبوک، آمازون، نتفلیکس و گوگل) هم به شدت سقوط کرد. سهام فیسبوک ۵.۷ درصد، آمازون ۵.۱ درصد، نت‌فلیکس ۵.۵ درصد و آلفابت (گوگل) ۳.۸ درصد سقوط کردند.

میانگین صنعتی داوجونز ۳۹۵.۷۸ واحد یا ۱.۵۶ درصد از ارزش خود را از دست داد و به ۲۵۰۱۷.۴۴ واحد رسید. اس‌اندپی ۵۰۰ هم ۴۵.۵۴ واحد یا ۱.۶۶ درصد پایین آمد و به ۲۶۹۰.۷۳ واحد رسید و کامپوزیت نزدک ۲۱۹.۴۰ واحد یا ۳.۰۳ درصد سقوط کرد و در ۷۰۲۸.۴۸ واحد بسته شد.

بیشتر بخوانید :  شورای عالی اقتصادی از همه ظرفیت‌ها استفاده کند

اظهارات رییس فدرال‌رزرو نیویورک، جان ویلیامز، در دوشنبه شب که گفت بانک مرکزی آمریکا به روند افزایش تدریجی نرخ بهره ادامه خواهد داد، هم ممکن است باعث شده باشد فشار بیشتری به بازارهای سهام وارد شود.

برخی از سرمایه‌گذاران با ذکر احتمال آسیب زدن به رشد اقتصادی، توانایی فدرال‌رزرو برای افزایش بیشتر نرخ بهره را زیر سوال برده‌اند.

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها