سفارش چندانی برای پخت نذری‌های محرم نداریم

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

رییس اتحادیه چلوکباب و چلو خورش معتقد است فرارسیدن ایام عزاداری ماه محرم تاثیری در رونق فعالیت‌های این صنف ندارد و معمولا غذاهای نذری در این ایام توسط مردم تهیه می‌شود و سفارشات چندانی برای نذورات در این ایام نداریم.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، ناصر حسینی تبریزی اظهار کرد: در موارد متعدد تصور بر آن است که واحدهای صنف ما در ایام ماه محرم سفارشات بسیار داشته و رونق این صنف در این ایام بیشتر می‌شود.

وی ادامه داد: اما به طور معمول با توجه به عشق مردم ایران به امام حسین (ع)، افراد ترجیح می‌دهند خود در فعالیت‌های این ماه شرکت کنند و بر این اساس بیشتر پخت و پز نذورات این ماه در تکایا و مساجد انجام می‌شود.

رییس اتحادیه چلوکباب و چلو خورش در عین حال عنوان کرد: حتی گاه ممکن است فعالیت ما در این روزها کاهش هم داشته باشد، چرا که با توجه به میزان نذری‌هایی که در کشور پخش می‌شود در موارد متعدد شاهدیم که فعالیت‌ واحدهای صنف ما حتی نسبت به ماه‌های قبل از آن کمتر هم می‌شود.

حسینی تبریزی همچنین به تعطیلات ایام محرم اشاره کرد و افزود: در روزهای تعطیل این ماه واحدهای ما مانند بخش‌های مختلف کشور تعطیل هستند و براین اساس می‌توان گفت که فرا رسیدن ماه محرم تاثیر چندانی در فعالیت‌های صنف ما نخواهد داشت.

[ad_2]

Source link

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x