[ad_1]

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، فرزانه شرفبافی طی حکمی سعید قادری را به عنوان سرپرست هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران منصوب می کرد.

قادری پیش از این رییس ارشد امور یاتا و تعرفه بود و به مدت چهار سال به عنوان رییس هما در ژاپن و کره جنوبی فعالیت داشته است.  وی چهاشنبه هفته گذشته از سوی وزیر راه و شهرسازی به عنوان عضو اصلی هیئت مدیره هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران منصوب شده بود.

دو روز پس از معارفه شرفبافی به عنوان سرپرست هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران و خداحافظی پرورش، معاون مالی ایران‌ایر تغییر کرده بود. در ادامه نیز معاون عملیات هما نیز تغییر کرد.

پیش بینی می شد با اتمام پروازهای حج امسال، معاون بازرگانی ایران ایر تغییر کند. پیش از این محمدرضا خوشنویسان این سمت را در اختیار داشت.

انتهای پیام/

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااتاق بازرگانی ایرانارسال پول به چینبرای خرید از سایت های خارجیپروژه سایت آمازونتجهیزات شبکه-بندر عباسترخیص کار میوهترخیص کالا از گمرک فرودگاه امامجدیدترین تجهیزات شبکهحمل هوایی مشهدحمل و نقل بین الملل سدیدبارحمل و نقل جاده ای کالاحمل و نقل دریایی بارحمل و نقل عمومی در ژاپنحواله ارز مسافرتی بانک سامانحواله از چین به ایرانخانه کارگر خ انقلابخدمات پی پالخريد گوشي از خارجخريد وسايل جاسوسيخريد وسايل ژيمناستيكخرید از Ebay یاتاخرید اینترنتی Ebayخرید اینترنتی جوراب ساق بلند زنانهخرید اینترنتی جوراب شلواریخرید خط تولید پنیر پیتزاسایت امازون المانسایت شرکت آمازونصادرات سنگ تراورتن به چینصادرات کد 551صادرات نباتصرافی زرین قلم و شرکافروش خط تولید ذغال فشردهقانون ترخیص کالا از گمرکقوانین گمرک روسیهقوانین گمرکی چینقوانین واردات خودرو از دبیقيمت بيت كوينکارت بازرگانی ثبت نام مشهدکارگو ایران ایرمرکز تحقیقات حمل و نقل طراحان پارسهمستر کارت دبیتهزینه حمل بار از چینهزینه های ترخیص خودرو از گمرکهزینه های ترخیص خودرو چقدر استواردات تبلتواردات خودرو مدل پایینواردات لاستیک از دبیواردات محصول از چینوب مانی خرید و فروشوب مانی شرق

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها