[ad_1]

دولت کانادا قصد دارد به منظور توسعه زیرساختهای ایستگاه شارژ خودروهای برقی، ۱۲۰ میلیون دلار سرمایه‌گذاری کند.

به گزارش ایسنا به نقل از وب سایت businessgreen، بسیاری از کشورهای جهان قصد دارند با هدف مقابله با آلودگی هوا و کاهش میزان انتشار آلاینده‌ها و گازهای گلخانه‌ای و حفظ بیشتر محیط زیست، خودروهای تمام الکتریکی و برقی را به تولید انبوه برسانند.

افزایش روزافزون خودروهای برقی و محبوبیت استفاده بیشتر از این خودروهای پاک موجب شده است شرکتهای خودروسازی در سراسر جهان به رقابتی تنگاتنگ پرداخته و هر یک از برنامه‌های خود برای طراحی و تولید خودروهایی بهتر و با توان پیمایش بیشتر رونمایی کنند.

هم‌اکنون دولت کانادا به‌منظور گسترش استفاده از خودروهای برقی و توسعه زیرساخت ایستگاه‌های شارژ این خودروهای دوستدار محیط زیست و پاک، تصمیم گرفته است که وارد فاز و مرحله دوم پروژه ملی “کانادای سبز” شده تا مردم و شهروندان این کشور را به استفاده هر چه بیشتر و روزافزون خودروهای برقی و الکتریکی تشویق و ترغیب کند.

کانادا یکی از کشورهای نفت خیز جهان است که منابع و ذخایر نفتی عظیمی را داراست اما به منظور حفظ محیط زیست و کاهش میزان انتشار آلاینده ها به جو زمین، از جمله کشورهای پیشگام در عرصه استفاده از خودروهای برقی و الکتریکی به شمار می‌رود. این کشور همچنین در حفظ محیط زیست نام و آوازه زیادی کسب کرده است.

این کشور که در آمریکای شمالی واقع شده اعلام کرده است که در راستای تلاش برای گسترش زیرساخت ها و افزایش تعداد ایستگاه‌های شارژ خودروهای برقی، یک سرمایه‌گذاری ۱۲۰ میلیون دلاری اختصاص داده است و امیدوار است که با اجرای کامل این طرح و پروژه ملی، صنعت نوپای خودروهای برقی و الکتریکی رشد روزافزونی پیدا کرده و همچنین شهروندان کانادایی نیز از آن استقبال بهتر و بیشتری کنند.

بیشتر بخوانید :  صادرکنندگان فولاد کمتر از یک سوم ارز صادراتی را به کشور برگردانده‌اند

دولتهای بسیاری همچون انگلستان، فرانسه، نروژ، اسپانیا، یونان، مکزیک، چین و هند از جمله پیشگامانی هستند که قصد دارند به منظور جلوگیری از آلودگی هوا، حفظ محیط زیست و کاهش دمای کره زمین، تولید و فروش خودروهای بنزینی و دیزلی را تا دهه ۲۰۳۰ و نهایتا تا دهه ۲۰۴۰ میلادی (حدود دو دهه آینده) ممنوع و متوقف اعلام کنند.

انتهای پیام

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها