[ad_1]

مدیرکل میراث فرهنگی لرستان با اشاره به اینکه هتل‌های این استان در دوره‌های قبل ستاره‌های کیلویی گرفته‌اند، گفت: ما تلاش داریم وضعیت هتل‌ها استاندارد شود.

سید امین قاسمی امروز پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه جامعه هتل داران لرستان را بعد از ۵۰ سال سابقه هتل داری در این استان راه اندازی کردیم، اظهار داشت: خدمات هتل های استان استاندارد نیست؛ ساخت و سازهای آن ها استاندارد نیست.

وی با بیان اینکه هتل های استان در دوره های قبل ستاره های کیلویی گرفته اند، تصریح کرد: تلاش می کنیم این ستاره ها را استانداردسازی کنیم، این ها را اصلاح خواهیم کرد و تشکیل جامعه هتل داران اولین گام در این راستا است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان با تاکید بر اینکه ۳۰۰ آیتم برای هتل ها داریم که بر اساس آن ها درجه بندی می شوند و ستاره می گیرند، افزود: یکی از دلایلی که تنها با افزایش ۵ درصدی قیمت اتاق هتل ها موافقت کردیم، بخشنامه صریح رئیس جمهوری مبنی بر جلوگیری از تورم و افزایش قیمت در بخش خدمات بود.

قاسمی یادآور شد: هتل های لرستان باید خدمات خود را استاندارد کنند.

 

مهر

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها