[ad_1]

به گزارش روابط عمومی گروه تجاری ققنوس، میرجواد سلیمانی ضمن اعلام خبر تشکیل این ستاد ویژه، گفت: تغییراتی در بخش فروش و خدمات پس از فروش سایپا ایجاد شده که محوریت آن، تمرکز بر مطالبات به‌حق مشتریان این گروه بوده است.

سلیمانی با اشاره به تأکید و پیگیری‌های وزیر صنعت برای رفع مشکل خریداران محصولات سایپا، افزود: رسیدگی به مطالبات به‌حق مشتریانی که به سایپا اطمینان کرده و در طرح‌های فروش محصولات این گروه مشارکت کرده‌اند، در اولویت برنامه‌های این گروه قرار گرفته و در همین راستا یک ستاد عملیاتی ویژه برای پیگیری آن تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه نشست‌های مشترک این ستاد ویژه با نمایندگان خریداران خودروهای معوق سایپا آغاز شده، افزود: برنامه‌های کوتاه‌مدت و عملیاتی برای رفع مشکل هموطنانی که در طرح‌های فروش محصولات سایپا شرکت کرده و تحویل خودروهای آنها به تعویق افتاده تدوین و اجرا خواهد شد.

وی همچنین گفت: طی چند روز اخیر نماینده ویژه مدیرعامل در فروش و خدمات پس از فروش جلسات جداگانه‌ای با نمایندگان خریداران خودروهای چانگان، سیتروئن، آریو، رنو و  برلیانس برگزار کرده که به نتایج خوبی منجر شده است و هفته آتی پیگیری می‌شود.

سلیمانی برنامه‌ریزی کوتاه‌مدت در تأمین قطعات، افزایش تولید و تسریع در فرآیندهای اجرائی را از جمله برنامه‌های این گروه خودروسازی برای رفع مشکلات موجود عنوان کرد و گفت: تیم مدیریتی جدید سایپا تمام تلاش خود را برای رفع مشکل هموطنان به‌کار خواهد گرفت و امیدواریم با حمایت وزیر صنعت در آینده‌ای نزدیک شاهد گام‌های اساسی در بهبود شرایط صنعت خودرو کشور باشیم.

 

بیشتر بخوانید :  جزئیات نامه‌نگاری بانک مرکزی با وزارت صنعت - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

انتهای پیام/*

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها