[ad_1]

رامین اسدی، مدیر پروژه سرمایه گذاری در طرح های اشتغال فراگیر و روستایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی روابط عمومی گروه تجاری ققنوس، درباره تسهیلات اشتغالی گفت: تا کنون حدود ۶ هزار میلیارد تومان  پرداخت شده است که مرحله اول و دوم است. مرحله سوم و چهارم به اندازه ۱۵درصد اعتباراست که سازمان مدیریت دستور پرداخت را داده است.

مدیرپروژه سرمایه گذاری وزارت تعاون افزود:صندوق کارآفرینی با صندوق توسعه ملی قرار داده بسته است تا برای پرداخت تسهیلات مشکلی نداشته باشند. باید پول به حساب بیاید، تا زمانی که پولی تصویب شده است به حساب بانک های عامل واریز نشود نمی توانیم سامانه تسهیلات بدهیم.

 وی با بیان اینکه سامانه کارا در حال حاضر در کرمانشاه و سیستان بلوچستان باز است  افوزد: تا زمانی که طرح های موجود در کمیته های فنی یا ارسال شده به بانک ها ، بررسی و تعیین تکلیف نشود سامانه کارا باز نخواهد شد.

اسدی با تأکید بر اینکه نهادهای حمایتی در الویت  دریافت تسهیلات هستندبیان کرد: مکاتباتی را با سازمان مدیریت و سازمان توسعه ملی داشته ایم برای اینکه منابع زودتر به بانک های عامل واریز شود. مرحله بعدی  تسهیلات اشتغال روستایی علی الرغم اینکه چندبار مکاتبه کرده ایم هنوز واریز نشده است.

به گزارش روابط عمومی گروه تجاری ققنوس، طرح اشتغال روستایی از دی ماه سال گذشته آغاز شد،هدف اصلی این طرح کاهش مهاجرت به شهرها، اشتغالزایی و حل بیکاری در مناطق روستایی و عشایری را به دنبال دارد.مجلس سال گذشته یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار از منابع صندوق توسعه ملی را برای توسعه اشتغال در مناطق محروم و روستایی به تصویب رساند.

بیشتر بخوانید :  اسامی سوء استفاده‌کنندگان از کارت بازرگانی در برگ مالیاتی درج می‌شود + سند - اخبار تسنیم

بر اساس این طرح قرار است معادل ریالی ۱.۵ میلیارد دلار (حدود ۶ هزار میلیارد تومان) از محل صندوق توسعه ملی نزد موسسات عامل (بانک های کشاورزی، پست بانک، توسعه تعاون، صندوق کارآفرینی امید و صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی) سپرده گذاری شود و با تلفیق منابع هر موسسه برابر با سهم صندوق توسعه ملی به متقاضیان پرداخت شود.در راستای اجرای این طرح، مجموع منابع صندوق توسعه ملی با تلفیق منابع هر یک از موسسات مذکور حدود ۱۲ هزار میلیارد تومان برای پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی اختصاص می‌یابد.

 انتهای پیام/

 

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها