زیست‌فناوری بازار بزرگی در کشور دارد

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

دبیر ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری گفت: زیست‌فناوری در ایران از بازار بزرگی برخوردار است و قابلیت‌های خوبی در این زمینه در ایران وجود دارد.

به گزارش ایسنا، مصطفی قانعی در خصوص بازار زیست فناوری در کشور، اظهار کرد: یکی از مزیت‌های کشور، حوزه زیست‌فناوری است و ایران قابلیت‌های فراوانی در این حوزه دارد، در واقع حدود ۱۵ هزار فارغ‌التحصیل رشته‌های زیستی در کشور داریم که در کشاورزی، صنعت و غیره فعالیت دارند.

قانعی با اشاره به این‌که زیست‌فناوری در ایران از بازار بزرگی برخوردار است، گفت: تمامی خرید این حوزه در بیمه و برای بیماران صعب‌العلاج استفاده می‌شود تا بیمار مشکل نداشته باشد و تولید داخل نیز به ثمر برسد.

وی افزود: در مجموع مدیریت مدونی می‌شود که بازار، خریدار، تولیدکننده، صندوق و حمایت با استفاده از نوآوری بخشی با یکدیگر در تعامل باشند. در عین حال که می‌توان از این بهتر هم عمل کرد، اما باید راه‌های دیگر را نیز بیاموزیم.

وی تصریح کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان فرصتی هستند که به هیات علمی‌های دانشگاه‌ها داده شده است تا اساتید دانشجویان را مدیریت کرده و در راه هدف علمی درست پیش بروند. ضمن این که شرکت‌های دانش‌بنیان پیوست حمایت‌های جداگانه‌ای نیز دارند.

بر اساس اعلام روابط عمومی معاونت علمی ریاست‌جمهوری، قانعی گفت: امیدواریم با برنامه‌ریزی مناسب، با نشست‌های منطقه‌ای که بر اساس تقسیم بندی ۱۰ گانه وزارت بهداشت در کشور در حال برگزاری است، قدم‌های مناسبی در حوزه زیست فناوری برداشته شود.

انتهای پیام

 

[ad_2]

Source link

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x