[ad_1]

به گزارش تراز ، گزارش پیش‌بینی درآمد بانک صادرات در سال ۹۶ که توسط حسابرس مستقل حسابرسی شده بیانگر تعمیق زیان‌دهی این بانک در سال جاری است.

در جدول صورت سود و زیان (پیش‌بینی) سال ۹۶ رقمی بالغ بر ۱۴۱۸ میلیارد و ۲۹۱ میلیون تومان زیان پیش‌بینی شده است.

زیان ثبت شده در صورت‌ مالی حسابرسی نشده ۹ ماهه سال گذشته ۴ هزار و ۳۴۹ میلیارد تومان درج شده بود. هنوز صورت‌های مالی حسابرسی شده سال ۹۵ بانک صادرات منتشر نشده اما در این گزارش پیش‌بینی درآمد، حجم زیان سال ۹۵ به میزان ۱۷۸۶ میلیارد تومان ثبت شده است.

در واقع در صورت تحقق این پیش‌بینی بانک صادرات در سه سال پیاپی با زیان‌های هنگفتی مواجه شده است به طوری که زیان سال ۹۴ به میزان ۱۹۶۷ میلیارد تومان، سال ۹۵ (برآورد اولیه) ۱۷۸۴ میلیارد تومان و پیش‌بینی سال ۹۶ بالغ بر ۱۴۱۸ میلیارد تومان است.

 

خوشبختانه بانک صادرات به سبک و سیاق برخی بانک‌ها سعی در ارائه تصویر غیرواقعی از وضعیت سال ۹۶ نکرده و تلاش کرده وضعیت بانک را آن طور که هست و خواهد بود، به تصویر بکشد.

اما همانطور که از آمار و ارقام قابل ارزیابی است، بانک صادرات روند بهبود را طی نمی‌کند به طوری با وجود پیش‌بینی‌های خوشبینانه از گشایش‌های بانکی و اقتصادی، برای سال جاری هم زیان با رقم بسیار درشت پیش‌بینی کرده است.

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااتاق بازرگانیاتاق بازرگانی یاسوجارسال پول به ایران از انگلستانبازرسی گمرک فرودگاه امامبیت کوین ماینتجهیزات شبکه فولترخیص کار گمرک تهرانترخیص کالا از بندرعباسترخیص کالا از گمرک سهلانتعرفه واردات 1393تعرفه ی واردات خودروثبت نام واردات خودرو جانبازانچگونگی خرید از آمازون در ایرانچگونه از سایت Amazon خرید کنیمحمل هوایی بار از چینحمل و نقل چوبحمل و نقل دریایی مالزیحمل و نقل هوایی نفتخدمات بار هوایی پردیسانخرید از سایت ایبیخرید اینترنتی غذای کودکخرید پی پال در ایرانخرید در امریکاخرید دلار بهتره یا سکهخرید فروش دلار کاناداراه و رسم واردات از چینراهنمای خرید اینترنتی از سایت های خارجیرهگیری مرسولات مفقود شدهروش واردات کالا از دبیشرایط خرید دلار از صرافیشرکت حمل و نقل بین المللی گرگانشرکت خدمات بار هوایی اتصالات راه ابریشمصادرات چای ایرانیصادرات لاک پشت به چینصرافي غدير سيدنيصرافی نیکظرفیت حمل بار نیسان وانتفرستادن پول به روسیهفروش ابزار صنعتی دست دومفروش ابزار و یراقفروش خط تولید شیلنگقوانین گمرکی در ایرانقوانین گمرکی واردات خودروکارگو هواپیمانحوه واردات خودرو از عراقنحوه واردات كالا از چينهزینه حمل کالا از چینهزینه ی گمرکیواردات خودرو هیوندایواردات سگ به ایران

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها