[ad_1]

به گزارش تراز ، ایران به شرکت نپال ایرلاینز به دلیل عدم تسویه چند ساله بدهی‌هایش، اجازه استفاده از حریم هوایی اش را نداد و این مسئله سبب شد تا این شرکت روز یکشنبه پروازهای کاتماندو-دوحه کاتماندوی خود را لغو کند.

به گفته یک منبع اگاه در شرکت نپال ایرلاینز، میزان بدهی ای این شرکت به سازمان هوانوردی ایران ۱۱ هزار و ۲۸۰ یورو بوده است. از چند سال پیش، شرکت نپال ایرلاینز شروع به استفاده از آسمان مسقط و امارات برای انجام پروازهایش به مقصد قطر کرده بود.

اکنون که شرکت نپال ایرلاینز ناگزیر شده به دلیل قطع روابط قطر با کشورهای عربی همسایه‌اش، از آسمان ایران برای رسیدن هواپیماهایش به قطر استفاده کند، این شرکت ناگزیر از پرداخت بدهی های چندین ساله گذشته خود شده است. به گفته این مقام آگاه «ایران هفته گذشته به ۲ هواپیمای این شرکت اجازه استفاده از حریم هوایی اش را داده بود، اما این کشور دیروز با اشاره به بدهی عقب افتاده نپال ایرلاینز، اجازه عبور هواپیماهای این شرکت را نداد.»

این گزارش حاکی است، شرکت نپالی پس از این اختلال به وجود آمده، بدهی خود به سازمان هوانوردی ایران را تسویه کرده است. یک مقام شرکت نپال ایرلاینز گفت: «هزینه تغییر مسیر و فراهم کردن امکانات اقامتی برای مسافرانی که پروازهای دوحه و کاتامندو را رزرو کرده بودند، حدودا بیش از ۱۱ هزار یورو بوده است.»

بیش از ۱۷۰ مسافر برای پرواز به دوحه از طریق این شرکت بلیط خریداری کرده بودند، و بیش از ۱۳۵ مسافر نیز قرار بود با استفاده از همان پرواز از دوحه به سمت کاتماندو پرواز کنند.

بیشتر بخوانید :  بیمه‌ها از مالیات بر ارزش افزوده معاف می‌شوند

شرکت هیمالیا ایرلاینز، دیگر شرکت هواپیمایی نپالی به صورت منظم پرداخت های خود به طرف های ایرانی را انجام می دهد تا به صورت منظم بتواند از حریم هوایی این کشور برای پرواز به دوحه استفاده کند.

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااتاق بازرگانی جردنانتخابات اتاق بازرگانی سال 93پست کارگوپی پال برای ایرانیانتجهیزات شبکه تایکوتجهیزات شبکه کرجتجهیزات شبکه کیستونترخیص کار گمرک اصفهانترخیص کالا از گمرک تهرانتمدید کارت بازرگانی 5 سالهثبت نام اینترنتی کارت بازرگانیثبتارش واردات خودروچگونه از ebay خرید کنیمحمل کالا از آمریکا به ایرانحمل و نقل بین المللی زمینیحمل و نقل دریایی خزرحمل و نقل عمومی هواییخ گمرک تهرانخدمات حمل بار هوایی ایران ایرخرید ابزار رنگخرید ابزار صحافیخرید اینترنتی روسری ساتنخرید تجهیزات لحیم کاریخرید چینی و بلوردانلود قوانین گمرکیشرکت حمل و نقل بین المللی لیو فرابرشرکت واردات تجهیزات آزمایشگاهیصادرات چینصادرات میوه خشکصرافی ایرانصرافی روحیصرافی قبرسصرافی کوهستانطریقه ی خرید از سایت های خارجیغول واردات خودروفروش خط تولید شیرآلاتکارت بازرگانی ثبت نام تهرانکارت بازرگانی شیرازمستر كارت بانك پارسيانهر بیت کوین چند تومانواحد ترخیص خودروواردات تجهیزات دندانپزشکی از چینواردات جیوه از چینواردات خودرو 1392واردات خودرو 93واردات خودرو از المانواردات دوربین مداربسته از دبیواردات لوازم یدکی خودرو از ترکیهواردات نهاده های دامیوب مانی ایران

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها