[ad_1]

 به گزارش روابط عمومی گروه تجاری ققنوس، سیدمازیار حسینی در پاسخ به این سئوال که راه اندازی سامانه املاک چه زمانی خواهد بود گفت: در مدت کوتاهی که در معاونت مسکن و ساختمان مشغول هستم به مطالعه کارهایی که باید انجام شود و اولویت بندی کنیم پرداخته‌ام.

وی افزود: نظر وزیر راه و شهرسازی این است که معاون مسکن و ساختمان به عنوان هماهنگ کننده دستگاه ها و سایر معاونت های حوزه مسکن فعالیت کند که در این حوزه، شرکت بازآفرینی شهری، سازمان ملی زمین و مسکن، شرکت عمران شهرهای جدید و بانک عامل بخش مسکن دیده شده و قرار است میان این دستگاه ها هماهنگی ایجاد کنیم.

حسینی ادامه داد: آنچه برای مردم اهمیت دارد تولید مسکن است و اسم شرکت ها و معاونت ها اهمیتی ندارد. زمانی این اسامی دارای اهمیت می‌شود که به تولید محصول منجر شود. در آینده‌ای نزدیک قصد داریم این مسائل را ساماندهی کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به این سوال که در چه تاریخی این سامانه نهایی و به نتیجه می رسد؟ گفت: هیچ موقع از من نمی توانید تاریخ دریافت کنید باید ببینیم هدف از این سامانه چیست و به چه دردی می خورد، اما در آینده زمان قابل قبولی برای تعیین تاریخ تکمیل سامانه املاک اعلام خواهد شد.

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها