[ad_1]

کد خبر:
۸۲۵۳۶۹۰۲ (۵۹۹۱۰۰۱)
|
تاریخ خبر:
۲۹/۰۲/۱۳۹۶
|
ساعت:
۱۷:۱۳|

‘;

$.ajax({
type: “Post”,
url: “/NetServices/Ajax.aspx/SendToFriend”,
data: “{data:'” + data + “‘, enterd: ‘” + enterd + “‘ , captcha:'” + captcha + “‘ }”,
contentType: “application/json; charset=utf-8”,
dataType: “json”,
success: function (msg) {

if (msg.d == “”) {
//alert(‘با موفقیت ارسال شد’);
ResultText.innerHTML = “

با موفقیت ارسال شد

“+ divbody;
} else {
alert(msg.d);
ResultText.innerHTML = oldhtml;

}
ctl00_ctl00_ContentPlaceHolder_ContentPlaceHolder_NewsContent1_Ajaxsendfriend_uc1_Captcha_US1_chanagesecurecode();

},
error: function () {
ResultText.innerHTML = “error”;
}
});

}

function ShowPopup(layer, obj) {

$(“.popup”).colorbox({ width: “350px”, inline: true, href: “#ResultText” });
//var objLayer = document.getElementById(layer);
//doPopup(objLayer,obj)
}


نیره پیروزبخت عصر جمعه در حسینیه ارشاد ضمن مشارکت در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شرکت در انتخابات، تکلیف و وظیفه هر فرد ایرانی اعم از مسلمان و اقلیت دینی است که به عزت کشورشان می اندیشند، تا بتوانند از این طریق در سرنوشت کشور مشارکت کنند.
وی افزود: امروز کشور رو به رشد است و قطاری که اکنون روی ریل قرار گرفته، باید بتواند به حرکت صحیح خودش ادامه دهد به همین دلیل هم باید همه پرتوان به این رشد اقتصادی و توسعه در کشور کمک کنیم.
پیروزبخت تاکید کرد: افرادی که برای شوراهای شهر برگزیده می شوند و نامزد اصلح ریاست جمهوری، باید به اعتلای کشور بیندیشد و در این مسیر تلاش کند.
وی ضمن ابراز شگفتی از حضور پرشور مردم در انتخابات امروز گفت: حضور پر رنگ مردم نشانه اهمیت داشتن فردای ایران است و در هیچ یک از انتخابات پیشین ، حضوری اینچنین باشور و نشاط را مشاهده نکردم.
رییس سازمان ملی استاندارد اظهار داشت: مشاهده شور و هیجان خاص مردم، این احساس را بوجود می آورد که دموکراسی واقعی در ایران پیاده می شود و مردم خودشان می دانند که هر یک رای آنها چه نقش و اهمیتی در سرنوشت کشور دارد.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و نخستین میاندوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح امروز(جمعه) در ۶۳ هزار و ۵۰۰ شعبه اخذ رای در سراسر کشور آغاز شد.
همچنین در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و نخستین انتخابات میاندوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۵۶ میلیون و ۴۱۰ هزارو ۲۳۴ نفر واجد شرایط لازم رای هستند که یک میلیون و ۳۵۰ هزار و ۲۹۴ نفر برای نخستین بار می توانند در انتخابات شرکت کنند.
اقتصام**۹۱۸۹**۹۰۱۴**۱۰۵۵
خبرنگار : سید اسماعیل داودی

بیشتر بخوانید :  ادامه ثبت نام پژو ٢٠٠٨ تا تکمیل ظرفیت

انتهای پیام /*

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااتاق بازرگانی و صنایع تهرانارسال پول به ایراناستاندارداعتلایانتخابایجاد حساب پی پال در ایرانبستگیبهپژوهشکده حمل و نقل هواییپیگیری مرسوله تی پی جیپیگیری مرسوله ناجاتجهیزات شبکه در کرمانترخيص خودرو از گمركترخیص خودرو تهرانترخیص خودرو منطقه آزادترخیص کاران گمرک خرمشهرترخیص کالا بندرانزلیترخیص کالا و خودروتوسعه صادرات صندوق سرمایه گذاریثبت صادرات و وارداتچگونه از سایت Amazon خرید کنیمحجازی اتاق بازرگانیحد ترخص روزه مسافرحمل بار فرودگاهحمل کانتینر از چینحمل و نقل سنگ آهنحمل و نقل گاز ال پی جیحمل و نقل ماهان سفیرحمل ونقل بار هواییخدمات بار هواییخرید اینترنتی گارسینیا کامبوجیاخرید اینترنتی لباسخرید تبلت آمازونخرید وبمانی ارزانداردرییسسازمانسایت امازون ویکیشرایط خرید دلار از بانک مرکزیفریت بار ماهانقیمت تجهیزات شبکه وایرلسک توسعه صادراتکارت بازرگانی کاربردکشورگمرک آ.غگمرک ثبت نامگمرک حمهوری اسلامیگمرک هراتمدارک کارت بازرگانی حقیقیمردممستر کارت پستمعاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه 10ملیواردات ابزار برشیواردات برنج از هندواردات جوجه بوقلمونواردات جوش شیرینواردات زنان چینیواردات کالا از دبی با لنجواردات و صادرات افغانستانوب مانی ترنسفر

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها