[ad_1]

روابط عمومی گروه تجاری ققنوس: رایزن بازرگانی ایران در عراق با اشاره به پیگیری های انجام شده و مذاکرات صورت گرفته با سازمان گمرکات عراق گفت: تصمیمات جدید برای بستر سازی مناسبات گمرکی عراق مورد اجماع قرار گرفته که میتواند افق روشنی در این بخش تلقی گردد.

به گزارش خبرگزاری روابط عمومی گروه تجاری ققنوس ،  به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، ناصر بهزاد اظهار داشت: اقدامات اداری و توافقات گمرکات عراق برای یکسان سازی رویه های گمرکی در عراق در حال انجام است و اجرایی شدن آن گام مهمی در  شفاف سازی تجارت خواهد بود.

وی افزود: برداشته شدن نقاط گمرکی کرکوک به اربیل و کرکوک به سلیمانیه، لغو هزینه های اضافی برای کالاهای کانتری و جلوگیری از اعمال برخی معافیتهای خاص، انجام اقدامات هماهنگ برای هر گونه واردات موقت به عراق، نافذ بودن تصمیمات وزارتخانه های ذیربط برای واردات هر گونه محصول به مبادی‌های مرزی عراق، عدم پذیرش ضابطه های اعلامی خلاف قانون گمرک و قوانین ابلاغی دولت، عضویت نمایندگان فنی و حقوقی خبره در تصمیمات کمیته گمرکی عراق  از جمله این موضوعات است.

رایزن بازرگانی ایران در عراق ابراز امیدواری کرد تسریع در اجرای مراحل پیش بینی شده برای یکسان سازی رویه های گمرک در عراق بصورت متقابل برای کشورهایی که با عراق روابط تجاری دارند اثر گذار خواهد بود و میتواند منجر به تجارت اصولی کشورها با عراق باشد.

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها